Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Crucificarea

Dragii mei, de mai bine de o saptamana stau cu acest articol in minte, in varful limbii si al degetelor, gata sa vi-l impartasesc. Era timpul sa va vorbesc despre asta. Insa m-am lasat furata de dorul de casa, de tristete si de senzatia de separare de lumea asta, si m-am inchis in mine si in activitati rutiniere omenesti. Ma simt singura si foarte departe de frumoasa mea casa si de cate ori inchid ochii si ma vad in locul meu preferat de acolo, de cate ori vad apele aurii-azurii ale creatiei venind cu armonie la malurile pamantului acoperit cu flori violet si albastre, de cate ori vad cerul galben cu doi sori si simt adierea catifelata cu miros de parfum de trandafiri, de cate ori vad cum totul este invaluit in straluciri aurii si cum deasupra tuturor sta Templu de Cristal unde am invatat despre Pamant ca sa pot veni aici, ma apuca un dor care ma cutremura si incep sa plang cu jale, simtind o adanca diferenta intre pacea si armonia de acolo si durerea si vibratia joasa de aici. Ma simt rupta in bucati si revoltata si desi stiu ca am un rol aici, oricand as fi pregatita sa imi las trupul si sa plec acasa. Ma simt pe jumatate pentru ca imi lipseste jumatatea mea masculina si in ultima vreme injumatatirea asta devine dureroasa. Dar nu tine de mine, de cea care sunt acum, in forma omeneasca. EU ca Fiinta de Lumina am alt plan. E atat de greu…

Va voi vorbi despre crucificarea prin care va trebui sa treaca fiecare dintre aceia care se vor transmuta in a5-a dimensiune.

Spiritul Cristic s-a intrupat acum aproximativ 2 mii de ani in Iisus pentru a ne da exemplul sau. Pentru a ne arata intr-un exercitiu de demonstratie cum se poate inalta intr-o dimensiune superioara “la ceruri”, fiecare dintre aceia care se leapada de ego. Iisus “a luat pacatele lumii asupra sa” nu asa cum se intelege mot-a-mot, ci ridicand vibratia pamantului pentru o vreme prin ridicarea vibratiei sale. Acelasi lucru il facem noi toti acum, prin alegerea unei vieti spirituale, fie ca ne dam seama, fie ca nu. Iisus ne-a eliberat de cautarea unei modalitati de a ne salva prin a ne arata ce putem face, dar multi dintre noi au ales sa nu vada adevarul ci sa vada doar procesul fizic din spatele eforturilor sale. La asta a contribuit si Biblia care modificata de reprezentantii Bisericilor ne-a convins ca detaliile legate de viata lui Iisus sunt exact cele prezentate de ea. In fapt, povestea lui Iisus este diferita si este plina de metafore pe care trebuie sa le decodificam cu sufletul.

La fel ca si Iisus, ne intrupam din fuziunea masculinului cu femininul si ne nastem oameni, copii in familii. La fel ca si Iisus, avem copilarii normale si apoi ajungem sa ne amintim cate putin din cine suntem cu adevarat. Aici incepe calatoria noastra spirituala. Incepe lupta dintre omul care suntem si dumnezeul care suntem. Cand suntem in contact cu dumnezeul din noi, facem fapte marete, avem curaj, ajutam oamenii si suntem invatatori pentru noi si pentru altii. Cand suntem in contact cu omul din noi suntem tematori, slabi, agresivi si ne pierdem in rutina vietilor noastre. Iisus a fost si dumnezeu si om. De aceea a avut puterea sa vindece si de aceea a  plans si a cerut indurare in Gradina Ghetsemani. De aceea a avut o familie, frati, surori, o iubita, si de aceea a avut puterea sa se sacrifice aratandu-ne cata durere putem duce si inca mai mult, in calea noastra spre Inaltare, dovedindu-ne ca dupa viata in trup exista viata in Ceruri.

Din pacate, Biblia a ascuns manuscrisele despre viata lui Iisus intre 12 si 30 de ani cand Iisus a avut evolutia sa spirituala cea mai puternica, calatorind si invatand, cunoscandu-si maestrii si ghizii spirituali, si intarindu-si conexiunea cu Sinele sau desprins direct din Constiinta Cristica a Iubirii. Am avea multe de invatat si am intelege multe despre noi insine daca am cunoaste aceasta parte. Insa, oare nu ne-ar fi si mult mai usor?

Am primit mesajul despre Crucificare intr-o noapte. Incepusem sa adorm. Eram deja in alfa si ma pierdeam in taramurile somnului. Dar brusc am inceput sa am dureri crunte in palme si in talpi. Nu intelegeam de unde brusc durerile astea pentru ca nu era ceva normal si nu se mai intamplase niciodata. Si apoi am auzit: “Acesta este inceputul crucificarii tale. Vei invata sa te detasezi de lucrurile pamantesti care te fac sa suferi si care iti incetinesc evolutia, vei suferi ca sa intelegi unde gresesti, vei lasa in urma credinte limitatoare si blocaje, vei lasa in urma oameni care nu mai pot merge cu tine mai departe, iar cand totul se va termina, vei fi pregatita sa mergi fara bagaj karmic in a 5-a dimensiune.” Brusc, durerile din palme si talpi au incetat. Am inteles ca au fost semnul unei initieri. Nu pot spune ca nu m-am panicat. Dar odata cu panica a venit si intelegerea faptului ca este natural. Ca este nevoie de o uriasa purificare pentru a ne inalta. Asa cum amputezi un picior cangrenat, ca sa poti trai mai departe.

Apoi am primit si alte informatii.

Crucificarea este eliberarea noastra de bagajul karmic si de atasamentele pe care le avem. Imagineaza-ti ca esti ca un balon cu aer cald, gata sa isi ia zborul, insa ai niste pietre care te tin tintuit pamantului. Trebuie sa tai sforile care te leaga de pietre ca sa te inalti.

Crucificarea se intampla dupa modelul suferintelor lui Iisus, insa nu fizic exact asa. Nu implica o cruce si pietre si spini si piroane. Crucea, ca simbol spiritual, este simbolul evolutiei spiritelor, deoarece liniile ei intersectate reprezinta pe verticala cerurile (dimensiunile) si pe orizontala planurile paralele de existenta. In suma lor, multidimensionalitatea fiintelor noastre. Putem spune ca ne crucificam/purificam in numele evolutiei noastre spirituale. Iar faptul ca ne ducem crucea, nu inseamna decat ca fiecare isi duce in campuri propria evolutie de pana atunci = karma.

In functie de blocaje, de atasamente si de cantitatea de energie negativa adunata de fiecare, crucificarea este mai usoara sau mai grea pentru fiecare dintre aceia care sunt pregatiti sa se inalte in Iubire.

Cum incepe? Primul de care trebuie sa ne detasam si pe care e necesar sa il ridicam la noi niveluri de intelegere si manifestare este materialul. Asa cum Iuda l-a vandut pe Iisus pe arginti, asa lumea materiala in care traim ne va face sa suferim prin lipsuri si punere la colt. Este probabil sa avem probleme la locul de munca, sa fim nedreptatiti sever, sa ne pierdem locurile de munca, sa fim incapabili sa ne platim creditele, sa nu avem bani pentru facturi si pentru hrana, sa traim de pe o zi pe alta. In acest fel vom fi impinsi sa ne intrebam ce sunt banii si care este relatia noastra cu lumea materiala, fiind impinsi mai aproape de spiritualitate. Ne vom raspunde la aceste intrebari realizand ca banii au o latura spirituala si ca trebuie sa ne revizuim atitudinea fata de ei. Ne vom elibera de mania si de mireasma banilor si vom intelege ca ei sunt un mijloc ci nu un scop, si ca abundenta vine in urma evolutiei spirituale. Pentru ca atunci cand tu te reconectezi cu Universul si ii trimiti energie pozitiva, el iti trimite inapoi abundenta. Sub orice forma. Vom fi tradati de material. Vom suferi pierderi pentru a intelege ca posesiunile materiale nu e tot ce avem si ca nu ne reprezinta ceea ce avem ci ceea ce suntem. Ne vom detasa si ne vom inalta intr-o alta viziune.

Vom fi judecati. De toti. De parinti, de familii, de parteneri de viata, de prieteni, de colegi, de societate, de autoritati statale, de copiii nostri. Cu totii vor simti ca suntem diferiti (si suntem, cu o vibratie mai inalta), si se vor speria, se vor indeparta, ne vor numi nebuni si impostori. Se vor mira cum de putem sa ne consideram dumnezei pe pamant si cum de avem tupeul sa credem in reincarnare si in vindecari cu energie. Nu vor intelege cum de putem comunica cu fiinte din alte dimensiuni si cum de avem vise premonitorii si clarviziuni. Vom deveni ciudatul din familie si vom fi exclusi si evitati. Oamenii fug de ceea ce le provoaca teama, de ceea ce nu inteleg. E normal. E instinctul de supravietuire in forma fizica, condus de ratiune si de ego. Cu totii il avem, caci face parte din plan. Vom suferi mult, invatand sa ne detasam de oameni si sa ii iubim neconditionat. Iisus a fost batut cu pietre si tot a iubit oamenii pana in ultima clipa si apoi.

Apoi vom parasi si vom fi abandonati. Vom raci relatii si vom rupe relatii vechi, amicale sau familiale. Vom vorbi mai rar cu toti si va parea cumva greu sa mai comunicam oricum cu ei, de parca am vorbi limbi diferite. Vor fi divorturi, separari, conflicte majore. Unii dintre noi vor ramane aproape singuri sau chiar complet singuri. E greu de inteles, e greu de trait, dar este necesar. Este necesar sa ne eliberam de cei care nu pot evolua si nu vor sa evolueze odata cu noi. A sta in campurile celor cu vibratii joase care emit energii negative asupra ta continuu si iti consuma vitalitatea, este extraordinar de nociv si ingreuneaza foarte mult evolutia spirituala. Asa cum Iisus a fost parasit de apostoli si a fost urmat de cei care l-au inteles, asa ni se vor cerne noua cei dragi, ramanand alaturi doar cei care evolueaza si trec prin aceeasi experienta.

Vom avea stari de panica, contradictorii. Vom fi curajosi si cu sentimentul datoriei in toata aceasta incercare, insa vor fi momente cand vom cadea in genunchi plangand si vom cere, epuizati, sa se opreasca totul. Insa nu se va opri. Important este sa vedem imaginea de ansamblu si sa avem puterea sa ne ridicam singuri. Vom avea momente de constientizare deplina a divinului din noi si momente de frica cumplita si de regret venite din ego. Vom gasi linistea in rugaciune prin reconectarea cu divinitatea din noi si din Univers. Vor fi ispite care ne vor sopti dulce ca acest plan material are tot ce ne trebuie ca sa fim fericiti, incantandu-ne temporar cu averi si faima, facandu-ne sa ne gandim cum am fi daca am renunta la evolutia spirituala asa de grea? In aceste situatii, sa ne amintim ca lumea aceasta materiala este doar o iluzie si ca va disparea ca un abur. Nu vom ramane nici cu banii, nici cu locuintele, nici cu mobila si aparatura electronica, nici cu hainele, masinile sau reusitele profesionale. Este firesc sa le folosim pentru a ne desfasura viata in 3d, insa sentimentul care trebuie sa primeze fata de ele este cel de recunostiinta, nu cel de atasament.

Fiecare isi va duce crucea proprie. Adica, fiecare va elibera exact karma pe care o are de eliberat. Unii au o karma mai grea, altii au o karma mai usoara. Fiecare, in functie de cum a trait si cat a iubit si iertat. Pe sine si pe altii. Fiecare in functie de cat regret si frica a adunat in linia vietilor sale. Unii se vor elibera prin boli grave care vor izbucni brusc din cauza energiilor negative acumulate in campuri. Altii se vor elibera prin accidente. Oamenii vor suferi fizic deoarece nu si-au constientizat pana acum blocajele si trebuie sa le vindece urgent. Nu putem trece in a5-a dimensiune bolnavi – este nevoie de un corp sanatos, perfect, vindecat, capabil sa isi ridice vibratia pana la sublimarea in lumina si transmutarea in corp de energie translucida. Altii vor invata lectii importante in fata carora au inchis ochii pana atunci din frica sau din alte motive. Vor fi pierderi, dureri, delir, deznadejde, suferinta, depresie, singuratate, izolare, cautare si haos. Iar apoi vor urma regasiri, eliberare, pace, vindecare, bucurii, ordine si armonie.

Majoritatea suferintelor vor fi fizice. Inima noastra va avea multe de dus si de invaluit in lumina vindecatoare a Iubirii divine. Vor fi afectate conexiunile noastre cu oamenii si posesiunile noastre materiale (pironi in palme) pentru a invata sa ne transformam atasamentele in iubire neconditionata si ne va fi afectata legatura cu Pamantul in 3d, impreuna cu imaginea despre cine suntem si unde apartinem (pironi in picioare).

Unii oameni ne vor arata cu degetul, “vor arunca cu pietre in noi”, “ne vor scuipa”, “ne vor da palme”, insemnand ca ne vor trata cu ura, cu dispret, ne vor pune piedici, ne vor provoca la violenta, si chiar ne vor agresa fizic. Dar solutia este sa mergem mai departe, sa intelegem de ce AM MERITAT comportamentul lor si sa intoarcem si celalalt obraz, rugandu-ne pentru pacea sufletelor lor si iertandu-i cu iubire, pe deplin. Atitudinea corecta nu este sa raspundem conflictelor in acelasi mod, ci sa le tratam cu iubire neconditionata.

Ni se va parea ca durerile nu se mai termina, ca este cumplit si vom dori sa dam inapoi. Dar nu toti vor trece prin acelasi lucru. Depinde cat de mult lucrezi sa intelegi, sa ierti si sa iubesti. Depinde cum iti duci crucea si cat de mult iti doresti sa te eliberezi.

Si…vom muri. Nu fizic. Ci va muri ego-ul. Deposedat de atasamente materiale, sleit de puteri, invaluit in lumina, golit de intuneric, singur si flamand, neavand cu ce sa supravietuiasca, va muri. Si ne vom umple de lumina. Si vom fi fiinte de lumina in trup de om. Dar nu se poate trai mult timp asa. Din cauza ca spiritul divin nu poate trai limitat si captiv in forme fizice.

Asa ca va veni o perioada de odihna binemeritata.Va incepe metamorfoza. Asa cum omida se inveleste in cocon si se preschimba in fluture, asa vom dormi si ne vom odihni in timp ce ADN-ul si constiinta noastra se vor modifica.  Ne vom simti ca si cum am murit si am reinviat, diferiti, complet diferiti si luminosi, dupa tot ce am patimit.Ne vom fi eliberat in sfarsit! Vom fi usori si conectati cu divinitatea din noi. Vom fi iubire si pace. Vom avea puterea sa vindecam si sa transformam lumea in lumina.

Si atunci, ne vom Inalta. Inaltarea se va face cu trup cu tot. De aceea lui Iisus nu i-au gasit trupul  in mormant. Pentru ca trupul isi reduce densitatea fizica, se transforma, isi ridica vibratia, se intrepatrunde cu spiritul si devine transparent si luminos, radiind lumina aurie. Asa arata fiintele de lumina din dimensiunea a 5-a. De ce cu trup? Pentru ca in a 5-a dimensiune misiunile si modurile noastre de a trai ne cer sa avem o forma de manifestare. Vom interactiona de acolo cu alte fiinte din dimensiuni inferioare pentru a le ajuta si ghida, si mediul inconjurator nu va fi complet ne-material. Vor mai exista forme de relief si ape, cladiri si locuinte, dar vor avea o consistenta diferita, culori nemaivazute, aura proprie, constiinta si glas propriu, fiind in comunicare cu noi. Nu vom mai merge, ci vom levita. Nu vom mai folosi mijloace de transport, ci ne vom biloca sau teleporta prin intentie. Nu ne vom mai hrani si nu vom mai avea organe, pentru ca ne vom energiza corpurile prin chakre cu energie cosmica. Vom avea brate pentru a lucra impreuna si pentru a ne tine de maini, unindu-ne inimile in ceremoniale sacre. Vom avea picioare pentru a canaliza energiile in planeta in care traim si a o energiza. Vom avea capete pentru a recepta informatie si energie si a emite pentru a comunica. Nu vom mai avea organe sau sange. Nu vom mai cunoaste boala sau durere fizica. Cel mult, ne vom simti slabiti energetic dupa eforturi intense in misiuni, dar ne vom reenergiza prin intentie si vizualizare.

V-am explicat ce urmeaza dupa crucificare, ca sa intelegeti ca ea este doar o purificare intensa prin care ne eliberam si ne vindecam, pentru a ne putea Inalta si bucura de viata in dimensiunea a5-a. Nu este o suferinta fara rost, sau fara rasplata. Se intampla spre binele nostru suprem si e bine sa o traim intelept si constient, invatand lectiile si ajutandu-ne singuri sa ne fie mai usor, neopunand rezistenta si conectandu-ne cu Sinele nostru.

Fiecare isi duce crucea si fiecare este crucificat pentru a se elibera de karma si de ego si a se Inalta.

Poate incepe brusc, dandu-va toata viata peste cap, facandu-va confuzi si tristi. Poate incepe lent si se poate desfasura cu evenimente presarate pe perioade lungi de timp. Nu exista un termen anume sau un model fix pentru fiecare. Insa se petrece cu siguranta.

Eu am primit mesajul acum o luna. Inca nu s-au intamplat lucruri majore. E adevarat ca m-am departat de multi oameni si m-am apropiat de altii si ca familia mea de pe pamant imi este tot mai straina si mai rece. Dar nu simt multa suferinta. Imediat dupa ce am primit mesajul am facut sinuzita infectioasa si am avut dureri de cap. Am invatat din aceasta ca sinuzita infectioasa este cauzata de neiertare si agresivitate indreptate inspre o persoana apropiata. Mi-am dat seama ca erau indreptate inspre Sinele meu. Am meditat, m-am rugat, am vizualizat, am comunicat cu Sinele meu si mi-am mai schimbat relatia cu el. Am inceput sa ii multumesc in fiecare zi pentru ce imi daruieste si pentru ca ma sustine. Dar nu  ne-am impacat complet. Pentru ca exista o batalie zilnica intre egoul meu si Sinele meu. De aici si separarea dintre EU si Sinele meu. In mod normal, ar fi ca eu sa ma simt unita cu Sinele meu, nu separata.

Stiu ca si unii dintre voi au inceput sa se simta coplesiti de ceea ce se intampla in vietile voastre. Nu va temeti. Nu va impotriviti. Priviti detasat si cu intelepciune. Saditi iubire si iertare oriunde mergeti si lasati ego-ul deoparte, gandind cu inima. Indurati si multumiti pentru incercari, vizualizand pacea si frumusetea ce vor urma.

Iar daca mai aveti intrebari legate de crucificare, va rog sa nu ezitati sa le puneti. Va voi raspunde. Poate nu am scris totul aici. E greu sa abordez un subiect atat de complex intr-un articol.

Va iubesc! Va iubim! Fiti curajosi!

 

Comments on: "Crucificarea" (22)

  1. Multumiri,iubire si recunostinta pentru acest minunat mesaj!Am fost destul de puternica un timp,dar de curand am simtit ca totul se prabuseste din nou in jurul meu si nu stiu daca ma pot ridica iar….dar acest articol m-a facut sa vad ca nu mi-am pierdut mintile si ca si altii trec prin incercari similare.”cand elevul este pregatit,Maestrul soseste”.Multumesc inca odata.

    Like

  2. Buna draga mea e bine de stiut toate astea si mai ales cand vin de la tine care sti sigur ca esti o fiinta de lumina si ai surse sigure.Ebine de stiut ca sa fie mai usor de indurat cu toate ca eu deja simt o polaritate mare sant pregatita sa indur si sa iert cat o sa fie nevoie.Un lucru nu-mi este in clar si poate poti tu sa ma lamuresti ca sa inteleg mai bine fenomenu.Cand exact o sa se faca trecerea aia in 5D si cum exact ,intrebarea este ce se intampla cu toti ceilanti care nu sant pregatiti inca cu ei ce se intampla.Deci uni se inalta si devin fiinte de lumina inpreuna cu apmantusi cu corpu nostru care o sa se schimbe,aminteles ,ceilanti? ai vreo idee ai un raspuns concret cunosti mai bine fenomenu? Se intampla toate astea in decembrie sau atunci este numa inceputu si mai dureaza cativa ani in care avem de suferit pana o sa ne inaltam.daca sti ceva din toate astea poate poti sa-mi raspunzi mai concret Te Rog.

    Like

    • Draga mea, trecerea se va petrece pentru multi ani de acum incolo. In decembrie doar se deschid portile ca sa trecem pragul. Acum ne pregatim, ne invatam lectiile ramase din 3d, trecem prin 4d, ne vindecam si ne curatam. Suntem in pregatire intensa. Trecerea va fi destul de lenta. Nu va dura o ora sau o zi. Ci ani. Fiecare se va inalta in ritmul lui. Fata pamantului si oamenii se vor schimba usor-usor. Iubirea va prelua “controlul” bland. Dar in decembrie este bine sa fim pregatiti, gata, asteptand cumintei…
      Pentru cei care nu sunt cat de cat treziti si constienti in decembrie 2012, nu prea se mai pot face multe. Ei vor pleca. Se vor reintrupa in alta dimensiune, alta planeta, alta constelatie, sau alt Univers, acolo unde se vor potrivi vibrational. Bineinteles, aceasta plecare se va face prin parasirea trupului, cunoscuta ca moarte. Dar nu este nimic tragic. Nu toata lumea trebuie sa evolueze in acelasi timp. Unele spirite inca au de invatat in 3D. E natura evolutiei. Crucificarea se va intampla intens mai ales anul asta. Ea a inceput de demult. Insa pana la sfasitul anului se va fi terminat si energiile se vor re-echilibra. 2012 este un an intens si greu. E necesar sa muncim mult si sa invatam mult. E intunericul dinaintea zorilor. Iar in zori, dupa decembrie 2012, va veni o noua zi, diferita de toate zilele pe care le-am cunoscut pana acum. O zi pe deplin in lumina si iubire.

      Like

  3. Steaua Diminetii said:

    Am urmarit cu mult interes toate postarile tale, unele mi-au raspuns la intrebari, altele mi-au confirmat din teorii, chiar si aceasta “crucificare” o simt pe pielea mea.
    Simt nevoia sa impartasesc si eu din trairile mele si ce gandesc in legatura cu ele. Nu de mult timp ies lucruri la suprafata din mine. Am avut perioade cand eram demoralizat, alte perioade cand ii uram pe toti. Mi se parea un chin imens razboiul pe care il duceam cu mine, nu pot sa spun durerea pe care am simtit-o stiind ca m-am comportat rau cu cei care ma iubesc, asta pana cand am constientizat aceste sentimente de vinovatie.

    M-am gandit si eu mult la aceste lucruri si ai dreptate, trebuie sa ne detasam de material, multe “pierderi” pe care le suportam se datoreaza atasamentelor noastre fata de ele. Noi stim in sinea noastra ca aceste atasamente ne inlesnesc evolutia spirituala. Si evident noi suntem cauza ce le produce pentru simplul fapt ca ne dorim sa evoluam, iar noi nu putem evolua spre planuri superioare de existenta daca nu renuntam la aceste atasamente. Avem frici bine adancite in noi ce incep sa iasa la suprafata, iar noi nu le observam, noua ne e frica sa renuntam la atasamentele noastre fata de material crezand ca renuntam la material, iar aceasta frica desigur ca va atrage exact manifestarea ei in planul fizic.

    Ceea ce incerc sa zic este faptul ca suferinta prin care trecem este datorata atasamentelor pe care le avem. Exemple de atasamente:

    – banii, ideea de criza si faptul ca vedem zi de zi cum foarte multi din jurul nostru sufera din pricina asta am lasat incet incet sa ne afecteze subconstientul asa precum minciuna spusa de mai multe ori devine un adevar;

    – relatiile noastre cu familia/prietenii, suntem atasati de ei si evident noi le vrem binele incercand sa-i ajutam fara sa ne ceara asta, mereu cea mai buna cale de a-i ajuta e prin a ne ajuta pe noi insine mai intai, adica noi trebuie sa ne marim constiinta atat de mult incat sa-i acoperim si pe ei; astfel constiinta voastra de grup se va modifica si toti se vor schimba, doar ii lasam asa cum sunt ei si ne vedem de treburile noastre altfel riscam sa cadem si noi in vibratia lor sau suferim din cauza asteptarilor noastre fata de ei;

    – parerile celorlalti fata de noi, indiferent cine sunt ceilalti, sunt momente cand ne pasa de ceea ce cred ei despre noi sau ce facem, ne dorim atentia lor, dorim sa fim vazuti cu totii bine, sa fim respectati, sa ne comportam toti frumos cu noi si evident suntem afectati de ceea ce fac ceilalti; dar daca am sta bine sa ne gandim toate se intampla defapt in interiorul nostru, inima noastra nu poate fi lovita, doar ego-ul simte durerea, el este mereu cel afectat, inima e plina de Iubire neconditionata, iar Iubirea e TOTUL; noi simtim durere pentru ca suntem obisnuiti sa avem constiinta in minte, defapt noi ne confundam usor cu ego-ul crezand ca suntem el;

    Cat despre karma, ea se poate sublima in IUBIRE. Noi simtim diferite tipuri de energii din jurul nostru in functie de vibratia noastra, cu alte cuvinte cu cat vom avea vibratia mai ridicata cu atat intunericul se va simti mai usor sau deloc, aproape ca ne va gadila🙂

    Metode de purificare:

    – Fiti recunoscatori in fiecare zi pentru ceea ce traiti, recunostinta voastra va aduce in jurul vostru mai multe fiinte de lumina ce va va umple cu multa iubire, nu uitati ca nu sunteti lasati la greu si mereu ei sunt cu noi si ne sustin; Rugati-va, cereti mereu ajutor pentru orice lucru pe care il faceti, astfel ve-ti sti ca sunteti mereu inconjurati de aceste minunatii;

    – Curatati si energizati mancarea, luarea mesei este un proces foarte important pentru noi, iar motivele cred ca le stim cu totii; sacralizarea mesei creste vibratia mancarii considerabil, implicit pe a noastra si astfel orice actiunea a noastra pe care o sacralizam ne va creste vibratia, nu numai mancatul; e timpul sa TRAIM, adica sa facem actiuni constiente; de fiecare data cand va simtit obositi sau aveti orice stare mai putin placuta incercati sa respirati constient, sa simtiti cum aerul intra prin nari si cum ajunge in plamani si de acolo in tot corpul, incercati chiar acum🙂

    – Iertati in fiecare zi, iertati-va atat pe voi cat si pe cei din jur chiar daca nu a-ti facut sau nu v-au facut nimic, dar pur si simplu iertati, orice om pe care il vedeti pe strada si pare furios sau trist ganditi-va ca e o celula din corpul vostru ce e suparat pe voi, au si ei nevoie de atentia noastra, cereti-va iertare de la ei in gand si iertatii si voi pe ei; Sa nu uitam ca toti suntem interconectati si apartinem aceluias INTREG;

    – Faceti lucrurile care va plac: cantati, jucati-va, dansati, ascultati muzica, pictati, zambiti, radeti, uitati-va la filme de comedie sau de dragoste cu final fericit, scrieti, face-ti sport, vorbiti cu Dumnezeu despre lucrurile frumoase ce v-au adus multa fericire, petreceti-va timpul cu prietenii si distrati-va, stati in natura, in liniste, faceti orice va place;

    Poate vi se pare ca aceste metode nu prea sunt de purificare, dar eu va zic sa le incercati, Scrieti-le pe-o foaie si lipiti-o de monitor ca sa va aduce-ti aminte, sau lipite-o de perete, sau va puneti alarme la tel cu aceste mesaje.

    Cred ca am scris cam mult :)) dar nu m-am putut abtine, vreau sa reamintesc tuturor chiar si creatoarei acestui blog ca nu e singura si ca suntem foarte multi. Felicitari pentru acest blog, esti o adevarata stea in inimile noastre!

    Like

    • Multumesc mult pentru aducerea aminte si pentru completari! Prietenii la nevoie se cunosc, nu?🙂 Nu ai scris deloc mult, chiar as fi bucuroasa sa isi impartaseasca toti cei de aici experientele si gandurile cu mine. As vrea sa fim ca o familie si sa ne sustinem si sa ne educam reciproc. Interesant e ca tu ai un id ce contine sintagma “steaua diminetii”, o stea de la care a pornit si ideea mea de “lumina rasaritului”. Ma intreb daca suntem din acelasi loc.🙂 O zi in iubire!

      Like

  4. Draga mea, crucificarea, poate fi exprimată mult mai simplu şi doar în câteva cuvinte!
    “Gândeşte frumos, spune ceea ce gândeşti, fă ceea ce spui, astfel încât faptele tale să fie o învăţătură demnă de urmat!”. Altfel exprimat, UNITATEA DINTRE GÂND, VORBĂ, FAPTĂ ŞI ÎNVĂŢĂTURA TRANSMISĂ.
    Aplică această formulă simplă în viaţa ta şi vei vedea cât de puternică este. Cât despre crucificarea lui Isus, este o poveste inventată de către puternicii care au scris evangheliile. O MISTIFICARE. Pot argumenta pe zeci de pagini, poate chiar sute!
    Iată un singur argument:
    Este mult mai greu SĂ TRĂIEŞTI PENTRU O IDEE, decât să mori pentru ea! Iar Isus, aşa cum îl cunosc eu, e ultimul om care şi-ar fi putut dori să moară pe cruce pentru o idee! Măcar pentru faptul că, ideea moare odată cu cel care o susţine. Se poate mai simplu decât atât?

    Like

    • Draga Serban, nici eu nu am sustinut ca Iisus a fost fizic crucificat, si am specificat ca a fost o “crucificare” metaforica. De fapt a insemnat purificarea de energii negative si eliberarea de atasamente in ultimele clipe inainte de Inaltare. Iisus a murit, adica s-a transformat in trup de lumina, pentru a ne lasa noua exemplul lui.

      Like

      • Mulţumesc pentru răspuns. Am făcut precizarea deoarece 99% din oameni acceptă dezinformarea prezentată în variantele oficiale ale bibliei. Ca fapt divers, cea mai clară dovadă fizică a contrafacerii evangheliilor, este că sunt scrise DUPĂ ANUL 324, când a avut loc conciliul de la Niceea şi au fost eliminate capitole întregi din biblia acelor vremuri. E chiar suspectă întârzierea cu care au apărut evangheliile! (După anii 340…)

        Like

      • Corect, asa este. Insa, daca citesti printre randuri, cu inima, vei gasi si adevar in biblie. Trebuie doar sa iti lasi inima sa iti spuna ce e adevarat si ce nu. Biblia nu e total o minciuna.

        Like

  5. Steaua Diminetii said:

    Si mie mi se pare o idee eronata sa mori pentru credinta ta, pana la urma ce lume e aceea prin care trebuie sa sacrifici oameni pentru un ideal? Trebuie cu totii sa ajungem “in varf” caci singur nu prea ai ce face, nu poti fi fericit singur trebuie sa ai neaparat cu cine sa-ti imparti fericirea. Evolutia se face in grup😀

    Fiecare dintre noi suntem o stea si aducem lumina aici pe Pamant. Reteaua Constiintei Christice suntem noi, lucratorii intru Lumina, suntem pozitionati in fiecare parte a globului pentru a aduce lumina acolo unde e intuneric, de aceea nu ne place sa fim cu oamenii din locul in care suntem. Noi suntem sursa lor de Lumina, noi ii hranim, ii vindecam si le aratam calea prin prezenta noastra. Daca aveti senzatia ca a-ti gresit cu ceva pentru ca sunteti intr-un loc de vibratie scazuta sau ca intalniti numai oameni rai sa stiti ca nu a-ti gresit cu nimic, sunteti exact la locul si timpul potrivit. Acei oameni au nevoie de voi mai mult ca oricand, au nevoie de Lumina si Iubirea voastra. Oamenii trebuie sa simta Iubirea ca sa poata Iubi si ei la randul lor.

    Reteaua Constiintei Christice:

    Haide sa ne imaginam Pamantul nostru de acum 2000 de ani invaluit in intuneric. Pe el traiesc miliarde de corpuri. Aceste corpuri sunt stele acoperite cu intuneric, cel putin asa e marea majoritate. Sunt diverse zone in care aceste corpuri sunt mai intunecate sau mai luminoase, mai sunt si corpuri care au reusit sa-si inlature intunericul de pe ei si astfel acum ei isi pot manifesta adevarata lor esenta, cea care straluceste, care lumineaza si curata totul din jurul lor. Una din ele este Isus si vine probabil in cel mai intunecat loc de pe planeta. A venit pentru cei care se aflau in intuneric, a venit sa le arate Calea, Adevarul si Viata, dar sa ne scoatem imaginile pe care le avem acum cu oamenii in corprurile lor fizice si sa ne concentram asupra lor ca stele acoperite. A venit o stea si i-a curatat pe cei de acolo astfel au devenit si ei stele. Aceste stele s-au raspandit pe toata planeta noastra si s-au tot raspandit de-a lungul acestor ani astfel incat am ajuns unde suntem acum. Dupa cate observati noi suntem aceia ce ridica Voalul deasupra capetelor oamenilor, noi suntem acele stele care se manifesta. Practic asa curatam si ridicam vibratia planetei noastre, prin lumina pe care o aducem aici.

    Suntem toti interconectati in aceasta retea si participam cu totii la dezvoltarea ei. Acum intelegeti Valoarea voastra si cat de Iubiti suntem? Noi suntem Christ, noi suntem Constiinta Christica🙂

    Va Iubesc!

    Like

    • Si noi te iubim! Multumim! Ai si tu un blog? Cred ca ar fi o minunatie de citit!🙂

      Like

    • E adevarat ca nu e cea mai buna solutie sa sacrifici oameni pt idealuri. Insa nu ii sacrifica nimeni…se sacrifica ei, daca asa au ales, dintr-un motiv sau altul. Daca cineva moare pt idealul sau nu trebuie judecat caci aceea a fost calea aleasa de el insusi. Dar nu trebuie sa vedem moartea ca pe un lucru rau sau nenecesar! Moartea este doar decorporalizare si intoarcere in spirit, in Univers…moartea este sfarsitul unei existente din cele multe paralele. Unii oameni mor uneori ca sa isi continue misiunea ca spirite-ghid. Adica pleaca de pe Pamant, ca sa existe in alte dimensiuni superioare. Ce e rau in asta?🙂 In ceea ce priveste Inaltarea, a noastra sau a lui Iisus, moartea nu se produce, doarece trecerea se face constient, cu trup. Singura “moarte” care are loc este cea a egoului, care este infrant de iubire.🙂

      Like

      • Steaua Diminetii said:

        Imi place cum gandesti, multumesc pentru reamintire. Ma gandesc totusi daca egoul chiar “moare” sau doar isi aliniaza actiunile conform inimii, cat despre blog, nu am deocamdata, dar o sa-mi fac in perioada urmatoare.🙂

        Like

      • Mai, ego-ul exista doar pentru a ne conferi identitatea umana pe pamant. Este si el o parte din incercare, face parte din marele test care este reamintirea a cine suntem. Cand ne Inaltam si urcam in dimensiuni superioare, ai sa vezi ca nu exista loc de ego. Separarea dispare si suntem una cu tot ceea ce exista, facand parte dintr-un grup de spirite infinit, in completa armonie si continua comunicare. Egoul se naste in urma scindarii de divinitate. Daca ego-ul ar supravietui Inaltarii, ar fi o misiune esuata, pentru ca nu am putea sa ne ridicam. Ego-ul nu se aliniaza conform inimii pentru ca ego-ul prin insasi natura lui este impotriva inimii. Dar, vei trai, te vei schimba, vei experimenta, si vei vedea cu ochii tai.🙂

        Like

  6. Buna draga mea iti multumesc din suflet pentru raspunsu dat mai mai usurat si am inteles pe deplin cum stau lucrurile si nu am probleme s aindur si sa iert cat o sa fie nevoie anu asta o sa treaca repede si asa sa accelerat timpu foarte tare .Am inteles ,da problema era sa induram polariyatea asta cativa ani ar fi fost pre mult,ne-am fi iesit din minti.Iti multumesc inca o data ca esti asa de buna si de blanda si incerci sa ajuti pe fiecare care are nevoie de ajutor.

    Like

  7. Multumesc pt articolele tale surprinzatoare si intotdeauna binevenite. cata dreptate ai si cum pui tu “punctul pe i” – uneori cand te citesc, parca sunt gandurile mele, nu vreau sa ma laud, ci ma bucur pt noi toti, cei care suntem in aceleasi ganduri…pe cale; uite ce vreau sa te intreb: am perioade in care meditez mult, citesc mult in domeniu, simt cum “cresc”, ma dezvolt, dupa care pauza totala, in care devin nervoasa, iritata, necontrolata in ganduri, cuvinte, fapte, etc – cum sa minimizez aceste perioade “gri”? in care nici nu mai meditez,nici nu mai citesc…m-am gandit eu ca tre’ sa fie incercari ale ego-ului, ale mintii mele de a iesi in evidenta, caci se simt amandoi marginalizati sau poate ca informatia acumulata pe diverse cai are nevoie de timp pt a se integra in mine – vreau sa nu mai cad, sau poate doar pt un timp scurt —asadar aceasta e ispita mea?

    Like

    • La fel ca tine evoluez si eu. Cand sunt sus in lumina, cand sunt jos pesimista si iritata. Cu cat aduci mai multa lumina in tine cu atat mai mult intuneric aduci la suprafata. De aceea esti nevoita sa te lupti cu “demonii” tai (doar o metafora). Ceea ce este bine, consider eu, pentru ca asa te cunosti si vezi unde mai ai de lucrat. Cand ai starile astea, adu-ti aminte cine esti si cum esti tu cand esti in lumina si devino ceea ce iti doresti sa fi. Nu te mai lasa batuta. Ai destula putere cand sa iti controlezi ego-ul. Poti fi ceea ce vrei tu sa fi. Si cred ca intelegi ca nu ma refer la a iti nega sau ascunde starile. Din contra, iubeste-le, pentru ca sunt lectii pretioase.🙂 E normal. Toti trecem prin asta. E lupta dintre intuneric si lumina. Este dualitatea. Gandeste-te cu iubire la tine si imbratiseaza-te cand te simti asa. O sa vezi ca iti revii. Sau, respira constient, concentrat pe respiratie. Vei reusi sa te detasezi de emotia de atunci si sa o sublimezi in lumina. Stiu ca e greu. Dar in timp, vei dobandi destul autocontrol cat sa fi mai puternica decat ego-ul tau.
      Dar oricum, poate fi si altceva. Adesea, dupa citim mult despre spiritualitate si vorbim mult despre asta, creierul nostru are nevoie sa sedimenteze informatia si informatia are nevoie de timp sa se imprime in structura noastra matriceala si sa lucreze pentru efectele ce vor fi vizibile in viata noastra. Si atunci, este un raspuns automat al tau, la nivel subtil care iti spune: Ajunge, acum am nevoie sa stochez si sa folosesc ce am invatat. Si o pauza e binevenita. Cand e gata, simti din nou chemarea la lectura si asa mai departe…
      Inima ta iti va spune care din situatii este. De obicei in prima situatie te deconectezi si pierzi contactul cu iubirea. In a doua situatie, iubirea nu se pierde si tu radiezi lumina in continuare.
      Te imbratisez suflet drag!

      Like

  8. Asa e, inima imi ofera cele mai pretioase informatii…doar sa fiu atenta. Multumesc si sa fii mereu langa noi!

    Like

  9. Draga mea, multumim pentru articol si multumesc tuturor pentru comentarii! Ma regasesc in procesul de purificare. Au fost si pentru mine zile mai grele, au fost si zile groaznice prjn care nu credeam c-o sa fiu in stare sa trec dar pe masura greutatii a fost si rasplata si eliberarea. Pot spune din toata inima ca a meritat si merita in continuare. Sunt tot mai libera in fiecare zi. Sunt tot mai constienta si mai clara si puterea ego-ului slabeste pe zi ce trece. Urc tot mai sus si norii se rarefiaza. Mai dau din cand in cand de cate-un palc de nori dar e tot mai usor sa trec prin zonele cu turbulente iar momentele de “seninatare” sunt absolut minunate!!!
    Cat despre crucificare, am avut de-a lungul ultimilor aproape doi ani stari de disconfort, dureri in piept, dureri de picioare, de spate si tot felul de senzatii de imi venea sa ma tavalesc pe jos. ceea ce am si facut la un moment dat si a fost eliberator🙂 Am observat ca ma ajuta mult miscarea fizica intuitiva (adica ma misc cum simt ca as putea detensiona zona respectiva). iar zilele astea am parte de o durere in zona sinusurilor (ma doare zona de sub sprancene, chiar deasupra ochilor, inspre nas), ma dor incheieturile mainilor, am turbulente ciudate in zona inimii si simt nevoia sa respir mereu adanc. Apoi, cu cat respir mai adanc, gatul si pieptul incep sa mi se umple si simt ca intru intr-o zona mai greu de suportat si trebuie sa fac o pauza ca sa absorb energia generata.. Am stari de oboseala si stari de energie maxima. Ma oboseste mult calculatorul si ma dor ochii. Apoi, de cele mai multe ori, dupa o vreme de disconfort urmeaza relaxarea si rasplata, revelatii si eliberari!

    As spune ca pentru mine, procesul de purificare merge in trepte. E ca si cum musc din ceva si apoi imi trebuie ceva vreme sa rumeg dupa care am nevoie de o mica pauza pana la urmatoarea imbucatura. Unele imbucaturi is mai greu de mestecat ca altele si imi trebuie o pauza mai mare dupa. nu stiu exact cum sa ma exprim🙂 sper sa intelegeti ce vreau sa zic.

    In ultima saptamana am simtit nevoia sa mananc mult mai putin. Doar fructe si legume si foarte multe lichide. Desi am multa energie si incredere, am intrat totusi intr-o zona de ameteala si un pic de confuzie… ma simt destul de bine, dar mintea refuza sa ma lase-n pace soptindu-mi mereu la ureche ca nu am cum sa fiu ok. Daca ma intreb ce am de nu-s bine nu primesc niciun raspuns. N-am absolut nimic, dar mintea/ego-ul joaca in continuare acelasi joc pe care-l stie atat de bine. Oricum, am momente tot mai dese in care vad prin acest joc si refuz sa mai cred ca nu sunt bine. Asadar ma simt, de cateva zile intr-o stare de “nicium”. Nu sunt nici bine, nici rau, doar sunt.

    Asa cum spune si Steaua Diminetii si eu am simtit ca ma ajuta mult sa am grija de mine in orice fel pot. Sa fac ce-mi place, sa-mi ofer mici bucurii, sa stau in natura, sa ma relaxez, sa renunt sa ma mai critic si sa ma mai biciuiesc incercand sa fac mai mult decat mi-e posibil. Sa mananc cu bucurie si cu placere, sa fac yoga, sa ma plimb prin sat, prin gradina, sa stau la soare in curte, sa desenz🙂 Si sa scriu pe blog cand sunt inspirata. Sa impartasesc starile mele de bine imi aduce cateodata cea mai mare bucurie🙂
    Va pup pe toti si ma bucur ca suntem pe acest drum impreuna.
    Sper sa fie de folos impartasirea (poate prea lunga) a experientei mele🙂

    Like

    • Steaua Diminetii said:

      Orice experienta impartasita ne ajuta pe toti😀 aceasta impartasire ne da incredere la toti, pentru ca stim ca nu suntem singurii care trec prin astea si eu am avut momente de “pauza” si de eliberare si de aceea raman optimist ca aceste stari sunt trecatoare si nu ele ma definesc ca om. Ramaneti mereu optimisti caci totul se schimba🙂 mereu apar suisuri si coborasuri asta m-a ajutat foarte mult pe mine sa trec peste multe chestii, iar faptul ca ma pot exprima aici stiind ca voi fi inteles ma face chiar fericit, ma bucur enorm ca ne intelegem la un nivel profund. Cum zicea si Lumina Rasaritului ar fi frumos sa fim cu totii ca o familie mare si sa mergem impreuna pe acest drum, nu trebuie sa sufere nimeni atunci cand stim ca ne avem unul pe altul.

      Sa va zic ce-am mai observat. Cu fiecare eliberare pe care am avut-o am intalnit mereu oameni noi care m-au ajutat sa inteleg prin ce-am trecut. Viata e intradevar frumoasa atunci cand incepi sa te intelegi!😀

      Like

  10. Buna seara Steaua Diminetii,da e intradevar super sa poti comunica cu oameni care te inteleg si mai ales sa poata sa te ajute cu o vorba buna daca cumva stiu mai multe decat tine sau au experimentat mai multe in viata asta sau au alte conexiuni cu fiinte de lumina si ne pot ajuta mult mai mult pe calea noastra spre ascensiune,in general in familiile noastre nu gasim suport in privinta convingerilor noastre din contra poate santem si luati la misto sau injositi si atunci mai bine nu mai vorbesti decat sa te pui singur in situatia asta.Este foarte greu pentru ei s ainteleaga ca noi santem co-creatori vieti noastre si o putem cladi asa cum vrem cu putina credinta si detasare de tot ce ne inconjoara.Si in loc sa ne sprijine din contra ne trag in jos de pe calea noastra de incredere totala in Divinitate si in Creatoru nostru suprem.Vezi Lumina Rasaritului cred ca pana la urma tot mai multi dintre noi o sa ajungem la aceiasi concluzie ca ar fi bine sa ne intalnim si sa devenim cu toti o familie sa putem sa ne ajutam reciproc din toate punctele de vedere si cei cel mai important sa avem cu toti un sprijin moral foarte puternic din partea ta pentru ca cred ca tu esti cea mai puternica si privilegiata dintre noi sa faci lucru asta,deja ai coonstientizat defapt cine esti si ce rol ai aici pe pamant si esti mult mai puternica decat noi,in felu acesta vom deveni mult mai puternici si noi o sa ne umplem de energie pozitiva resiproc sigur o sa simtim o bucurie imensa aflandune aproape uni de alti care santem pe aceiasi lungime de unda si o sa ne intarim mult mai mult decat asa sa fim singuri inconjurati de negativitate la care trebuie sai facem fata.Sti defapt foarte bine ca noi santem in spirit toti conectati santem una cu SURSA de ce trebuie sa murim sa putem sa intelegem asta mai bine si sa o experimentam cand putem sa ne bucuram de pe acuma de uniune, care de altfel va veni negresit dupa 2012.Dar EU cred ca e cel mai bine venit sa incepem sa experimentam asta de pe acum sa putem trece inpreuna mult mai usor peste valurile de schimbari care vin peste noi.AI spus ca te-ai gandit la asta ar trebui sa te mai gandesti o data si sa incerci sa o pui in practica ,tu esti profesoara noastra ce spui tu asa o sa facem.

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

