Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Am revenit

Bine va regasesc dragii si dragele mele!

Imi cer scuze si imi pare rau daca v-ati simtit cumva ignorati sau singuri cand nu v-am mai raspuns. Am stat departe o perioada de acest blog si oameni in general. Am trecut prin niste transformari interioare importante, am avut momente de cumpana si am reusit sa trec peste multe clipe tensionate in care am crezut ca nu pot merge mai departe. Si in toate astea am ales sa fiu mai izolata, sa fiu singura, eu cu mine, fata in fata, pentru a ma putea asculta intelege mai bine. Am rupt contactul chiar si cu fiintele de lumina pentru o luna de zile si chiar am vrut sa se faca liniste in jur ca sa pot sa imi ascult inima si sa am timp sa ma odihnesc. Am avut nevoie de acest moment pentru ca nu mai ma gandisem la mine si la nevoile mele de ceva vreme. Ma uitasem pe mine si traiam pentru altii, pentru ca asa sunt obisnuita.Sincera sa fiu cu voi, desi este foarte satisfacator si imbucurator sa va scriu despre ce stiu si sa va raspund la intrebari, este si epuizant deoarece imi consuma multa energie vitala si ajung in momente in care simt ca abia ma tarasc. Sunt inca foarte umana si corpul meu se resimte cand il fortez sa canalizeze mai multa lumina decat poate duce. Plus ca, pentru mintea mea, multe informatii sunt foarte greu de stocat si presiunea este mare.

Nu am uitat nicio clipa de voi si chiar mi-a parut rau ca nu mai pot fi prezenta aici zi de zi. Insa aveam nevoie sa fiu si putin egoista si sa ma odihnesc. Forte proaspete nu pot spune ca am, pentru ca pe cat am vrut eu sa ma odihnesc, pe atat nu am putut pentru ca linia vietii mele mi-a adus in cale momente care mai de care mai grele emotional, tensionate si cu mult consum sufletesc. Cred ca e timpul sa ma obisnuiesc cu ritmul asta nebun in care imi ies la suprafata traume, karma, rani, blocaje si eu trebuie sa le inteleg si sa le rezolv. Mereu am cerut o pauza, un moment sa rasuflu, ca si cum s-ar face pace si armonie si nu as mai avea nicio greutate de dus. Insa nu s-a putut pana acum. Nu cred ca mai e timp pentru pauza.

De data aceasta am incercat sa ma retrag din spiritualitatea fiintei mele, sa ma simt doar om, cu grijile omenesti cotidiene. M-am impamantat puternic, insa atat de bine mi-a iesit ca am simtit ca am dat cu fundul de pamant. Viata pamanteasca este atat de plina de griji si de frustrari materiale! Brusc au inceput sa ma preocupe probleme precum: cum arat, cu ce ma imbrac, ce mananc, lipsa unei case, lipsuri materiale, dorinte fizice, pofte neindeplinite…M-am trezit intr-un iures de probleme superficiale care veneau din ego pe banda rulanta si ma frustrau si ma suparau asa de tare, ca nu ma recunosteam. Ca si cum lucrurile materiale erau tot ce conta pentru mine. M-am simtit si mai singura, si mai abandonata in lume si nu am mai avut vocea frumoasa si blanda care sa imi sopteasca mereu solutii optimiste si sa ma ridice cand aveam tendinta sa cad. Si am zis: nu, nu asta e ceea ce vreau. Ma intorc la viata mea spirituala frumoasa.

Asa ca iata-ma din nou. Lasati-ma sa imi mai trag sufletul putin si o sa va scriu articole noi si o sa va raspund la intrebari…

Vorba aceea, de misiunea ta poti fugi vieti la rand, insa pana la urma tot ajungi sa ti-o faci. 🙂

Va iubesc!

Comments on: "Am revenit" (12)

  1. Mmmmm ! Deci se intampla asta si cu cei mai avansati spiritual decat mine🙂 incep sa ma simt mai linistita .Credeam ca numai eu sunt in confuzia asta … si nu stiam cum sa-mi explic ,momentele de pace interioara cand sincera sa fiu tot ce mi se intampla zi cu zi e atat de frumos( chiar daca nu sunt doar evenimente pozitive) si momentele de procupatie pentru tot ceea ce gandesc altii cand pare ca starea asta a mea atrage doar belele…Sint constienta ca eu sutn cea care creez aceste momente , dar nu reusesc mereu sa ma abandonez linistii sufletesti totalmente
    Bine te-ai intors !

    Like

  2. Multa sanatate si multe bucurii iti doresc!Bine ai revenit…..

    Like

  3. si eu ma bucur nespus ca te-ai intors si vreau sa-ti spun ca eu stiam ca tu treci prin asfel de momente am avut asa un fel de intuitie,si mi-am dat seama ca ai nevoie de liniste si singuratate.Cu toate astea intram in fiecare zi sa vad daca nu cumva te-ai intors,sa sti ca nu esti singura care trece prin faze din astea cred ca multe si multi dintre noi au fiecare pe ale lor ,si fiecare are de curatat o karma,fazau crucificarea chiar tu ai spuso ,si eu am inteleso foarte bine si o sa incerc sa fiu cat de puternica pot sa fiu doar un observator vigilent la tot ce mi se intampla si sa pot sa ma detasej de drama .Deasta avem nevoie de tine si mai mult uni de alti sa putem fi mai puternici inpreuna,si sa ne sprizinim uni pe alti sa putem trece cu brio prin valurile astea oricat de grele or vi ele,pentru ca cu un om din afara care nu are cunostinte spirituale si nici macar nu vrea sa auda de asa ceva nu poti vorbi nimic din toate astea din contra te face si nebun.Si asta te afce sa ajungi exact in faza in care ai ajuns tu sa te intrebi ce e oare normal viata de zi cu zi lumeasac si matereala prinsa in EGO sau crezu si lumea spirituala care nu se vede dar se simte de cei ce au incercat cat de cat sa-si ridice vibratia.Dumnezeu ne-a zis ca sufletu vorbeste prin sentimente,deci eu zic ca totusi trebuie s ane ascultam inima si nu mintea.Dumnezeu ne-a mai zis ca sa poti sa-l intelegi,trebuie sa-ti iesi din minti,sa ai incredere totala si sa-i multumesti din inima pentru tot ce iti doresti ca si cum ai fi primit,dar o minte rationala nu poate face asta,si asta e lupta noastra pe care o ducem zi de zi fiecare dintre noi,Trebuie s afi un suflet batran cu multa cunoastere spirituala sa poti intradevar sa-ti iubesti dusmanul si pe cel ce-ti face rau,si daca stai bine si te gandesti el defapt nu-ti face rau el iti face un bine ca te ajuta sa vezi cat de puternica esti sa poti sa treci peste toate astea sa le intelegi sa le ierti si sa nu te afecteze cu nimic din contra te ajuta sa te inalti tot mai mult.Sa nu uitam ca tot ce ni se intampla in viata este defapt scenariu nostru prin care am vrut sa trecemsa putem sa ne detasam si sa ne inaltam mai mult in aceste vremuri de pe urma ,doar de noi depinde daca vom reusi sau o sa mai asteptam alti mi de ani pana o sa ajungem din nou in punctu asta unde santem acum gata de inaltare.Si eu va iubesc pe toti si simt nevoia de uniune,cu fiinte care rezoneaza pe aceleasi unde.Cred ca pana la urma vibratia asta o sa ne desparta tot mai mult in 2 tabere de cei care nu cred si cei care cred,in lumea asta spirituala sau trezit si stiu intradevar cine sant ei cu adevarat,pe ceilanti nui putem schimba oricat de mult am dori sau oricat de dragi ne sant pentru ca au liberu albitru si nici Dumnezeu nu trece peste asta.Fiecare se schimba numa daca simte el in sufletu lui ca vrea sa se schimbe.Sper din tot sufletu sa ajungem sa ne intalnim tot mai multe suflete sa putem sa ne sprizinim reciproc si sa ne ridicam vibratiile inpreuna.

    Like

  4. Dragilor…Poate ar trebui sa ne “simtim” si noi trimitand lumina cu voia Domnului, nu?

    Like

    • Buna Dana,

      Nu sunt sigura ca inteleg mesajul tau. Adica inteleg ce inseamna sa trimitem lumina. Dar unde propui sa o directionam mai exact?🙂

      Like

      • Imi cer scuze pentru neintelegere, ma refeream la noi, cititorii tai. Sa iti trimitem lumina tie.❤

        Like

      • 🙂 nu ar fi o idee rea. Iti multumesc pentru compasiune.❤ Insa daca vreti sa faceti asta vreodata, pentru oricine, sa nu uitati sa precizati sa se trimita atata lumina cat e ingaduit si cat are nevoie persoana respectiva, spre binele ei cel mai inalt. E important sa respectam liberul arbitru al fiecaruia.🙂

        Like

  5. magdutza said:

    Ce bine ca ai revenit. Imi era dor de tine si de mesajele tale incurajatoare. Eu sunt acum aici, dupa o perioada oarecum asemanatoare cu cea descrisa de tine. Incerc sa nu ma abat de la cale, dar uneori off, e greu…cred ca daca as trai in padure ar fi mai usor, desi sunt si acolo provocari. Fac exercitiile din “Un curs de miracole” si ma ajuta f.mult – se intampla des, ca exercitiul zilnic sa se potriveasca nevoii mele sufletesti – acum,nu ma mir, caci stiu de ce.
    Te inbratisez cu drag!

    Like

  6. Cristi said:

    Buna , imi pare bine ca ai revenit , si eu am avut o saptamana mai grea [ cred ca cea mai grea ] dar cand a trecut vreau sa spun m-am simntit mai triumfator ca niciodata si ca Dumnezeu este, a fost si va fi cu noi tot timpul , trec printr-o perioada asemanatoare voua si va inteleg perfect ce spuneti ,am observat ca nu este usoara aceasta cale dar noi am ales-o si este necesar sa meregem pana la capat , citesc si ma bucur ca vad multi oameni ca mine ,asta imi da o mare speranta de bine , ca nu sunt singur ca am cu cine sa schimb idei si sa invat cat mai mult din aceasta calatorie

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

