Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Dragii mei,

Asa cum v-am promis, vin cu propunerea de a ne intalni.

Sambata, 21 aprilie 2012, ora 11:00, Bucuresti, in parc Tineretului, pe iarba, sa ne reconectam.

Sper din tot sufletul sa fie vreme buna. Sa stam pe iarba conectati cu Gaia si scaldati de energia Soarelui.

Ne vom cunoaste, vom povesti, vom face o micuta meditatie si un exercitiu de vizualizare, vom vorbi si ne vom sfatui, si vom lega o relatie care va merge in timp mai departe.

Restul, vedem atunci, pe moment.

In cazul in care nu vom avea vreme frumoasa (desi o sa incerc sa trag niste sfori🙂 ), va trebui sa ne gasim o locatie acoperita unde sa ne intalnim, dar e de vazut, discutam daca e cazul.

Astept raspunsurile voastre si sa imi spuneti cine poate sa vina si cine nu🙂 Eu va astept pe toti, chiar daca am vorbit vreodata cu voi aici, chiar daca sunteti doar cititori ocazionali…

Va iubesc!

Image

 

Comments on: "Invitatie sa ne intalnim" (13)

  1. Draga mea draga, eu doar astazi am intrat aici si ceva ma indeamna foarte tare sa vin la intilnire desi sunt departe de voi. Insa cred ca va merita efortul!

    Like

  2. multumesc pt. invitatie, voi fi acolo si eu

    Like

  3. Buna draga mea nu pot sa cred ca o sa ratez intalnirea asta mult dorita cu tine,eu deabia pe 23 vin in tara sper sa mearga bine cu prima intalnire si sa te indemne sufletu sa mai faci una si pe vineri sau sambata viitoate pe la amiaza sa pot sa vin si eu sa ne intalnim ma gandesc poate ca sambata pe 28 s adau o petrecere de casa noua si mi-ar face mare placere sa ma onorezi cu prezenta ta poate reusim sa ne cunoastem mai bine,si sa simtim acea vibartie inalta care ne leaga,indiferent ce e in jurul nostru.eu o sa stau in Romania doar 10 zile dupa care ma intorc in Grecia si o sa raman aici pana in august din sectembrie o sa fiu acasa ,de tot deci intelegi nevoia mea de a te intalni acum.Sper sa simti si tu acelasi lucru si sa nu ramai indiferenta fata de mine.

    Like

    • Viki, stai linistita! Sigur ca ma intalnesc si cu tine cu cel mai mare drag! Poate chiar mai facem inca o intalnire cu totii peste o saptamana daca ne simtim bine impreuna la prima. Si sigur, cu multa placere as participa la petrecerea ta de casa noua🙂 Deci, fii sigura ca ne vedem🙂 Te imbratisez!

      Like

  4. A si vroiam sa-ti spun ceva chestia cu vremea,ziceai ca o sa incerci sa tragi niste sfori sa sti ca chiar merge mie mi sa intamplat si a fost minunat,o sa va povestesc daca ne intalnim si sper din tot sufletu.Si as va fi.

    Like

  5. iti multumesc din suflet si deabia astept sa vin acasa.Cred ca-mi simti nevoia de a fi cu cineva cu care rezonam pe aceiasi lungime de unda.

    Like

  6. Mariana said:

    Imi doresc din tot sufletul sa ne vedem.
    Multumesc pentru invitatie
    Mariana

    Like

  7. Pot sa vin si eu?😀 promit sa fiu cuminte…🙂

    Like

  8. Ektrina said:

    Hey, mi-ar face si mie placere sa ne cunoastem pe 21 aprilie; “ratacesc” de ceva timp pe bloguri si site-uri de acest gen si al tau mi-a atras atentia in mod particular. Detalii legate de ora si locul exact al intalnirii? (precizez ca nu ma orientez foarte bine prin Parcul Tineretului :-)).

    Abia astept! Sa ai o zi minunata!

    Like

    • Buna Ektrina! Bine ne-am gasit!
      Ne vom intalni la ora 11.00, la intrarea in parcul Tineretului dinspre liceul Gh. Sincai. Poti ajunge acolo cu metroul la statia Tineretului, cu autobuzele, 312, 313, 323, 381, 116 sau cu tramvaiul 1. Aici ai o harta a mijloacelor de transport, si poti vedea pe ea si parcul Tineretului: http://www.ratb.ro/maps1/Generala.pdf
      Sa ai si tu o zi minunata! Te imbratisez!

      Like

Leave a Reply

Tag Cloud

