Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Cristos a Inviat!

Dragii mei, va doresc ca ziua de azi sa fie o zi a reamintirii potentialului nostru divin, o zi a celebrarii invierii lui Iisus si a reinvierii din noi care se produce chiar acum. In lumina exemplului vietii lui Iisus, care a venit pe Pamant pentru a ne invata si a ne reaminti cine suntem noi oamenii si ce putem face, azi sa fim fiintele plenare care suntem si sa facem mici minuni care sa arate  lumina si intelepciunea pe care le avem in noi! Azi, macar azi, si de acum in colo, in fiecare zi a acestui an, sa fim iubire, sa ne acceptam pe noi insine, sa fim un exemplu pentru cei care au nevoie de ghidare, sa ii ajutam pe ceilalti in procesul lor de vindecare, sa ne descoperim si folosim potentialul si darurile pe care le avem dintotdeauna in noi si sa raspandim compasiune si lumina oriunde vom merge, calcand pe urmele unui mare invatator al Lumii, Iisus!

Nu uitati, chiar el ne-a spus: Toate cate am facut eu, si voi puteti face si chiar mai multe! Inviere spirituala frumoasa va doresc!

Va iubesc, fiinte divine! O zi minunata si luminoasa!

Lumina Rasaritului, Diana

 

Comments on: "Cristos a Inviat!" (7)

  1. Steaua Diminetii said:

    Adevarat a Inviat!😀

    Like

  2. ADEVARAT A INVIAT!PASTE FERICIT!

    Like

  3. Adevarat este Viu in Sufletele Noastre ! Pace si Iubire ! Te imbratisez cu drag, Namaste !

    Like

  4. Adevarat a inviat! Pace si liniste in suflet!
    Namaste!

    Like

  5. Adevarat a inviat.Draga mea frumoase cuvinte ai spus,asa sa fie.Iti las nr. meu de tel. sa-mi trimiti un mes.cu nr.tau sa ne putem gasi cand vin in tara, 00306942650821.Mersi mult.

    Like

  6. magdutza said:

    Adevarat a inviat! Asa sa fie!

    …aproape zilnic intru pe pagina ta sa vad daca ai mai postat ceva, asa ca un gand de bine pleaca de la mine catre tine f. des…:)

    Like

    • Multumesc mult Magduta, draga mea! :X As vrea sa reusesc sa postez zilnic cate ceva pentru tine, pentru toti…Inca nu reusesc sa am timp destul. Am atatea sa va spun, dar cu greu ajung si pe aici…Nu stiu, uneori zilele mi se par asa de scurte…sunt toate treburile zilnice, si jobul si vei dragi din viata mea, incat adesea uit de mine si ma trezesc ca ma neglijez. Iar din a ma face pe mine fericita face parte si a va vorbi voua. Nimic in viata mea nu ma face asa de fericita, nu imi ofera satisfactia si implinirea, mai mult ca legatura cu cei de aici. E cel mai bun semn ca asta e misinea mea, sa le vorbesc oamenilor.🙂
      Te imbratisez! Diana

      Like

Leave a Reply

Tag Cloud

