Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Ce e cu mine

Probabil asta va intrebati multi, dragii mei, prietenii mei…

Nu pot sa va spun decat : schimbarile aduse de ultima luna si debarasarea violenta de trecut sub toate formele lui a trecut prin mine ca un camion cu 120 km/ora. M-a lasat imprastiata pe drum si extrem de confuza. Nu m-am simtit in stare sa vorbesc cu nimeni, nu am avut cuvinte. Nici macar cu ghizii mei sau cu mine…iar pe voi v-am neglijat.

O sa revin, nu stiu cand…dar sunt sigura de asta.

Incep sa raspund la mesaje si intrebari de maine, promit. Multumesc pentru rabdare. Nu v-am uitat.

Va iubesc!

Diana

Comments on: "Ce e cu mine" (17)

  1. Detaşarea de trecut ar însemna să te fi ridicat deja după întâlnirea cu camionul, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Asta înseamnă detaşare, nu?
    Numai că nu e foarte simplu. Suntem aici nu ca să fim zei, sau sfinţi. Suntem aici ca să trăim o viaţă omenească, cu suişuri şi coborâşuri, cu dureri şi bucurii. Ele sunt profesorii noştri de fericire, alături de cei cu care relaţionăm.
    Pe de altă parte, de ce ar trebui să ne detaşăm de trecut, dacă am descoperit deja că trebuie să trăim clipa, prezentul?

    Noaptea are întotdeauna în buzunarul ei toate stelele, la locul lor, şi niciuna nu e niciodată ultima. Dacă descoperim cum putem visa cu ochii deschişi, vom avea întotdeauna răsăritul în faţă…
    Inima sus!

    Like

    • Draga Lotus,
      Detasarea e un proces complex. Poate dura o secunda si poate fi brusca, cauzata de un soc sau de o revelatie, sau poate dura 5 sau 25 de ani si poate fi indelungata, dureroasa, complicata.
      Eu ma detasez acum de trecut, inseamna ca sunt in proces. Sunt mai multe etape. Prima oara incepi sa te gandesti la trecut si el sa apara sub diferite forme fie fizic in viata ta, fie in mintea ta, apoi apar regrete si doruri, apoi simti ca pierzi lucrurile de care erai dependent si te tineau legat de trecut, intre timp te lupti cu totul ca sa nu le pierzi, suferi, te zbati, nu accepti, apoi le pierzi oricum, apoi apare revolta, urmeaza furia, urmeaza constientizarea, eliberarea, linistea si recunostiinta. Eu abia am ajuns la constientizare. Si inca nu e deplina. Celelalte etape dinaintea ei au fost cumplite emotional. spiritual, fizic, mental…
      Uneori, ca sa poti sa traiesti in prezent, ca sa inveti sa traiesti in prezent…primul pas e sa te detasezi de trecut. E parte din procesul de purificare, de aruncare a bagajului inutil. Nu poti trece brusc la traiul pe deplin in clipa de acum. Nu exista asa ceva.
      Daca tu poti sa spui ca traiesti doar in prezent, si ca nu sunt persoane din trecutul tau care inca te supara din cand in cand, ca nu sunt clipe cand ti-e dor de ceva din trecut sau de o anumita perioada, ca nu ai regrete sau melancolii niciodata, ca nu se tine agatat de tine nimic din trecut care sa te tina sa nu evoluezi, atunci felicitari! E o mare realizare.
      Da, teoretic totul pare clar, dar in experienta de zi cu zi…lucrurile sunt colorate.🙂
      Multumesc, inima e intotdeauna sus! Chiar si cand ii e greu si se rupe in bucati, tot sus e! Altfel…nu as fi aici🙂
      Si…nu intotdeana alegem procesele prin care trecem constient. Eu una credeam ca nu am probleme cu trecutul meu, insa mi s-a dovedit ca ma inselam. Sinele meu m-a purtat intr-o calatorie pe care nu as fi dorit-o acum, pentru ca tot ce am vrut a fost liniste si calm. Insa nu s-a intamplat asa…E ca atunci cand tu planuiesti o zi frumoasa de vara si pleci in rochita si sandalute la plaja, insa pe drum te prind o furtuna si o ploaie de te fac ciuciulete de nici nu mai stii unde sa te ascunzi…🙂
      Iti doresc schimbari usoare si constientizari depline! te imbratisez!

      Like

      • Am senzaţia aia, de tipul “cine m-a pus să mă bag”, ştii? Nu era vorba de căderea mea, eu nu am nicio prăbuşire în curs, era vorba de ceea ce ţi s-a întâmplat ţie şi de starea ta.
        Totuşi, îţi mulţumesc pentru răspuns, chiar dacă nu ai înţeles ajutorul meu.
        Şi îţi doresc succes!

        P.S. Nu ştiu cum funcţionează blogul tău, dar site-ul meu nu este “http://beauty-and-money.wordpress.com/” aşa cum apare în dreptul numelui meu!!!

        Like

      • Pai..in ce anume te-ai bagat?🙂
        Nici tu nu ai inteles…chiar daca vorbeam la persoana a doua singular, nu ma refeream la tine in mod exact…ci vorbeam in general. Iar cand te-am intrebat daca tu te-ai detasat de trecut si daca nu te mai “bantuie” te-am intrebat pentru ca la primul comentariu tu te-ai referit la detasarea de trecut ca si cum ar fi ceva super usor si nu e valabila si pt tine.
        Eu am inteles ce ai vrut sa spui…nu era deloc complicat.
        Nu stiu la ce ajutor te referi exact…Oricum, eu prin aceasta postare nu am cerut ajutor si nici nu m-am lamentat. Doar am dat o explicatie pentru cei care asteapta sa scriu sau sa le raspund. Nu e deloc o problema ceea ce mi se intampla. E doar o etapa.
        Nici eu nu stiu cum functioneaza blogul meu, pentru ca nu detin eu domeniul. Nu controlez eu ce site-uri apar in dreptul numelor, ci pur si simplu apar. De ce atatea semne de exclamare? Te-am suparat cu ceva?

        Like

  2. maria said:

    Doamne ajuta!Imi pare rau….Multa putere si multa iubire;cauta-l pe D-zeu….si multa rugaciune.O zi frumoasa!

    Like

    • Maria, Dumnezeu e si in schimbarile care ma zdruncina. Il regasesc si aici, da. Nu e o drama. Nu e nimic rau in ceea ce mi se intampla. Eu stiu ca imi face bine sa trec prin asta, dar e foarte greu sa rezisti ca om, oricat de intelept si de pregatit ai fi.
      Nu ai de ce sa iti para rau! Sa iti para bine!🙂
      Te imbratisez!

      Like

  3. magdutza said:

    Mi-e atat de familiar ceea ce spui tu, Diana – poate suna aiurea, dar ma “bucur” ca experimentezi ceea ce ai spus tu mai sus, pt ca asa “inveti” cel mai bine si te “ridici” mai usor; cu siguranta ca stii acest lucru…
    te imbratisez si mi-e dor de sfaturile tale:) pana atunci, VIBRATII INALTE! :))

    Like

  4. Ektrina said:

    Intr-adevar, se pare ca acest an asta aduce in principiu – purificare si impacare cu tine insuti. Dar totodata acesta e un proces continuu, ACUM insa lasam in urma balastul ca sa ne putem continua calatoria mai usori, mai pozitivi, mai increzatori, mai puternici…mai, mai, mai.
    Pastreaza-ti focus-ul pe acea persoana care stii ca vei deveni, pe care ai intalnit-o deja si care ti-a dat accesul la putin din TOT CE POTI TU SA FII.
    Te imbratisez cu drag!

    Like

  5. Ceea ce ai experimentat seamana cu asta? http://youtu.be/yX0It70t_RE
    Intreb pentru ca ceva de genul acesta am incercat si eu in urma cu un an, insa si cu persoane apropiate in jur… si desi i-am implorat sa ma lase sa trec singur peste moment, pana la urma tot mi-au fost administrate antidepresive si somnifere… Acum ma incearca aproximativ aceleasi senzatii pentru ca nu am reusit sa duc “initierea” la bun sfarsit. Calatoria e fascinanta, dar daca e stopata cu tratament medicamentos va reveni la o perioada dupa ce acesta e intrerupt, sincer ma asteptam la asta, pentru ca e parte din vindecarea spiritului, reprezinta moartea sinelui fals, o ascensiune a spiritului brusca si te cam simti “lovit de camion”. Ceea ce se intampla acum e mult, mult mai usor oricum fata de ce s-a intamplat atunci si ma bucur ca se intampla.
    As vrea o parere la acest documentar si din partea ta, are 7 minute si este unul din cele 21 de episoade ale seriei, dar este destul pentru a-ti putea face o parere.
    Iti multumesc pentru timpul acordat!

    LUMINA SI IUBIRE!

    Like

    • Iti multumesc pentru clip Emil. Mi-a placut mult si o sa ma uit la toata seria.🙂 Da, cam asta experimentez si eu de vreo 3-4 ani, treptat. Au venit treptat, de la sine. Insa ce mi s-a intamplat pana cand am scris acest post a fost cred ca partea culminanta. A fost ca si cum o mare lupta s-a dat intre mine si ego. Si a fost extrem de epuizant. A fost o lupta dureroasa emotional si spiritual pentru ca multe traume trecute cu vederea in urma cu multi ani, au revenit acum si mi-au dovedit ca nu am iertat si ca nu am uitat. Si au venit toate odata. Stii…ca atunci cand fierbi ceva in apa si toata mizeria, in momentul fierberii, iese la suprafata. Nu am luat niciodata si nu voi lua niciodata medicatie. Sunt impotriva cu toata fiinta mea, pentru ca stiu ca nu face decat sa amane simptomele si sa iti anihileze pe moment evolutia si purificarea spirituale. Si ii incurajez pe cei care cred ca au probleme psihice sa nu se arunce sa ia medicatie, chiar daca psihologul le-o recomanda. Cei care nu ii inteleg, cei din exterior, considera ca esti bolnav psihic daca esti diferit si percepi mai intens aceasta realitate si poate alte realitati paralele. Insa e doar o trezire spirituala. La unii e mai constienta, si nu se comporta ciudat si nu se panicheaza, tinandu-si reactiile sub control – iar la altii este inconstienta si ei se sperie si devin paranoici si ingroziti – de aici si crizele pe care le au si care ii fac pe toti sa ii creada nebuni.
      Eu cred ca nici cei declarati schizofrenici nu sunt nebuni. Ei doar vad dincolo de iluzia realitatii in care traim, dar nu stiu sa isi explice si raman in stare de soc. Mintea umana nu poate intelege si atunci se blocheaza. Daca cineva ar vorbi cu ei si le-ar explica ce vad, s-ar relaxa si ar disparea panica si socul. Oricum, medicatia nu le face bine. Poate niste calmante din plante, ca sa nu isi faca rau singuri in momentele de criza….atat as sugera.
      E mult de discutat…
      Lumina si iubire multa si tie, fratele meu!🙂

      Like

      • Inca nu imi gasesc cuvintele sa raspund experientei tale, in orice caz sunt teste, pe care tot tu trebuie sa le treci (ma refer aici la portal si experienta pe care ai descris-o tu)… O sa te conectezi din nou, asta e cert, nu dispera, ai facut ce trebuia sa faci, drept urmare universul ti-a dat exact ce aveai nevoie ca sa te eliberezi. Accepta si iubeste defectele nou descoperite pentru ca aceste defecte pot fi si cele mai mari calitati (probabil ti s-a mai spus). SI vezi ca atunci cand arati cu degetul au ramas indreptate catre tine 3 degete… Poate e prea abstract dar nu stiu exact sa explic, nu te invinovati, accepta si mergi mai sus!

        P.S. Am o cartulie interesanta in format electronic si e posibil sa te ajute, se numeste “Vindeca Partea Intunecata din Tine” daca o vrei spune-mi si ti-o pot trimite.

        Lumina si Iubire!

        Like

  6. ocultadmin said:

    Detasare de trecut ? Dar, daca te pot intreba.. de ce ai vrea sa faci asta ? Poate in cazul in care trecutul este unul dureros si copilaria plina de tristete.. altfel nu inteleg de ce ar dori cineva sa se detaseze. Si eu duc dorul copilariei si adolescentei, chiar daca nu a fost una perfecta. Chiar pot sa spun ca in ultima perioada am cazut in niste stari adanci de melancolie, realizand cat de repede a trecut timpul si cat de multe s-au schimbat. Chiar mi-am deschis caietul de insemnari si-am scris cateva pagini, am simtit nevoia s-o fac. Poate ca asa suntem noi gemenii, putin mai… atasati de amintiri. Insa sunt de parere ca oricat de mult te-ar darama niste ganduri si te-ar invalui dorul, nici o secunda nu trebuie sa te gandesti sa renunti si sa le ingropi undeva acolo, intr-un sertar fictiv din sufletul tau. Este parte din viata ta (parte frumoasa), de care poti alege sa-ti amintesti cu bucurie, atunci cand simti nevoia…

    Like

    • Nu pot sa iti spun decat ca da: este vorba de un trecut dureros, lipsit de iubire, singuratic si de o copilarie trista. De aceea trecutul e ceva ce vreau sa uit si care in prezent imi afecteaza viata prin ranile pe care le-a lasat in mine. Dar are si partile lui bune, deoarece cred ca a fost cumva socul de care am avut nevoie ca sa ma trezesc la persoana care sunt acum.

      Like

  7. ocultadmin said:

    Si inca ceva.. din tot ce am citit, inclusiv in comentarii, sunteti genul de oameni cu care mi-as dori sa pot sa discut.. atat de multe lucruri..
    Prietenii pe care ii am nu ma pot intelege cu foarte multe lucruri, insa sunt prieteni vechi, cu care am crescut. Nu ii pot inlatura doar pentru simplul fapt ca nu rezoneaza cu mine pe anumite planuri. Eu sunt cea care s-a schimbat, ei au ramas aceeasi…
    Mi-as dori sa va pot cunoaste in realitate.

    Like

  8. ocultadmin said:

    Cea de la Gradina Botanica? Mi-ar face placere.. Ma “inscriu” pe lista😀

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

