Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Recunostiinta

Dragii mei si iubitii mei,

Simt un val imens de recunostiinta pentru voi toti, pentru cei care mi-ati scris o incurajare si pentru cei care mi-au trimis un gand frumos spre mine.

Sunt bine, am fost tot timpul bine. Eram prea epuizata energetic ca sa ma pot intelege. Acum sunt bine. Am adormit aseara vorbind cu ghizi mei si cu sinele meu, ca un copil fericit ca adoarme cu mama sa la capul patului.

Azi m-am trezit si tot drumul am vorbit cu mine, m-am incurajat si sfatuit singura. Am primit un mesaj intr-o carte in care mi se aminteste cum sa ma iubesc pe mine insami si am inceput sa respir adanc si constient si un val mi s-a luat de pe ochi. Ma simt bine, sunt fericita – am realizat ca am fost tensionata si poate cam agresiva in ultimele saptamani si m-am decis sa nu mai fac asta pentru ca asta nu sunt eu cea adevarata, si sa nu mai las egoul sa ma afecteze.

Am inceput sa simt recunostiinta pentru orice e in jur si pentru mine. Imi dau seama ca recunostiinta este o fateta a iubirii divine. Recunostiinta e iubire. Practic, asa cum le simt eu acum, sunt tot una. Aceeasi frumoasa energie care pleaca de la mine catre orice si invaluie totul in vibratie frumoasa si in lumina.

Ma simt cu sufletul deschis si cu inima vibrand, ma simt sustinuta si ma simt o fiinta minunata dar care s-a ascuns si s-a neglijat, subestimandu-se. Vreau sa ma identific mai mult cu ceea ce sunt cu adevarat, cu divinitatea din mine. Vreau sa fiu venusiana care sunt. Nu stiu ce a fost cu mine sa ma port prea mult timp ca un om fricos si egoist. Eu nu sunt un om si atat. Eu pot sa ma ridic in lumina si sa radiez iubire. Eu am venit aici sa ajut, si daca acesta imi e rolul inseamna ca am si cu ce sa ajut, nu sunt asa de slaba sau de ignoranta cum las egoul meu sa imi spuna ca sunt.

Sunt vie, sunt asa de vie si de fericita acum, ca vibrez cu totul, ca si cum nu imi mai simt corpul ci doar forma de energie care sunt.

Mi s-a deschis mintea dincolo de gandirea egoului si mintea mea mi-a dat niste idei bune azi pe care le voi pune in aplicare.

“Intamplator” am gasit mai devreme acest clip minunat si m-a deschis mai mult decat m-a deschis vreodata orice metoda spirituala. Am plans de dor de acasa, de dor de uniune cu natura direct, de admiratie pentru Terra si pentru Univers, am plans pentru frumusetea si perfectiunea naturii pe care multi dintre noi nu ajung sa o vada traind in orase create din beton, am plans de recunoastere a locurilor pentru ca stiu ca am trait cel putin odata pe pamantul din America de Sud, am plans pentru ca mi s-a deschis inima si a varsat afara toata durerea din diferite motive, am plans si am tacut apoi, ascultand muzica si privind imaginile. Mi-a adus multe amintiri din alte vieti acest clip si din tot sufletul imi e dor de vremurile cand traiam in comuniune cu animalele si cand le intelegeam graiul si convietuiam ajutandu-ne. Am inceput sa meditez fara sa realizez in timp ce mintea mi se golise si inima filtra totul rezonand.

Va recomand si voua sa lasati totul, orice ar fi, pentru ca nimic nu e mai important- credeti-ma, eu pregateam o prajitura si am lasat totul in bucatarie ca sa ma deconectez o ora – si priviti cu mintea goala si cu inima deschisa, acest clip despre frumusete si despre unitate cu totul. Umpleti-va de frumusetea lui si de vibratia lui inalta.

Va iubesc!

Comments on: "Recunostiinta" (1)

  1. Giafar said:

    Multumesc! Esti o fiinta minunata!

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

