Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

O zi minunata!

Ne-am intalnit duminica la Gradina Botanica. Marturisesc ca desi am ales sub energia inspiratiei venite de sus aceasta locatie, m-am temut ca ploaia va face intreaga intalnire neplacuta. Inca o data, am invatat o lectie pe care o uit mereu : cand inspiratia si ajutorul iti vin de la ghizi, nu exista indoiala ca o sa iasa bine.

Intr-adevar, exact la ora 11:30 a inceput sa ploua torential si noi ne-am refugiat sub acoperisul generos al unei casute din incinta gradinii. O casuta catre care Victor ne-a condus, el ajungand primul si mergand “recunoastere” inainte ca noi ceilalti sa sosim. La fix, “din coincidenta”, aceasta casuta ne-a intampinat cu mese pe care am pus cele de mancare si apa aduse, cu o veranda larga care ne-a adapostit pe toti de ploaia care  a curs torential parca rupta din alta lume, cu o verdeata superba de jur imprejur si cu linistea si intimitatea de care aveam nevoie pentru a vorbi cu glas tare despre toate cele legate de spiritualitate, vieti anterioare, calatorii, ghizi, channeling, practici spirituale, reiki etc…Multe, multe, subiecte de discutie am avut si ne-am simtit cu totii confortabil si familiari.

Am fost prezenti: eu, Catalin, Victor, Viki, Catalina, Laura, Jeni si Cristi.

M-am simtit fericita alaturi de toti si va multumesc ca ati venit!

Dupa intalnire, atat eu cat si Catalin si Victor,ne-am mai plimbat putin prin gradina si am gasit un copac foarte batran pe care l-am imbratisat. Eu cand m-am apropiat de el instinctiv cu fruntea si m-am sprijit cu ea de scoarta lui, am simtit ca imi pulseaza creierul ca si cum un val de energie puternic curge prin mine. Apoi am intrat intr-o stare de semi-transa-ameteala, similara cu cele din meditatie, si imediat, am simtit ca ma si extracorporalizez…avand o puternica senzatie de lesin. Ma simteam indragostita de acel copac, ca si cum toata dragostea mea se ducea inspre el, si el ma umplea la rand de dragoste. O senzatie fantastica.

In continuare, ne-am despartit de Victor care a plecat spre gara, iar eu si Catalin ne-am dus acasa epuizati si am adormit imediat, dormind aproximativ 4 ore. Ne-am simtit secati de energie si cam rau. Ne-am curatat si energizat si ne-am revenit.

In timp ce dormeam, am visat ca o voce imi spunea ca noi ne-am intalnit astazi in Gradina Botanica pentru a o curata si a ii ridica vibratia, sa o pregatim pentru sosirea unui grup de copii care au venit apoi in vizita cu scoala- acesti copiii fiind spirite mari. Intr-adevar, cand am iesit din gradina, cu Victor si Catalin, un grup mare de copii de 7-8 ani tocmai intra. Asa o fi!:)

Pe scurt, iata-ne🙂 ( insa fara Viki, pentru ca ea plecase deja) :

Comments on: "O zi minunata!" (3)

  1. Ce frumosi si tineri sunteti… si inteligenti. Niste ingeri!
    Va iubesc!
    Namaste.

    Like

  2. ocultadmin said:

    Rău îmi pare că nu am putut ajunge și eu..
    Totuși, foarte interesantă experiența cu acel copac. Am avut trăiri asemănătoare vara trecută la munte, când m-am oprit să îmbrățișez și eu un copac. Uneori am sentimentul că mă așteaptă să revin..

    Like

  3. Buna draga mea sa sti ca mia parut foarte rau ca a trebuit sa plec mei devreme de langa voi dar cu siguranta ne vom mai intalni,si eu ma-m simtit minunat in prezenta voastra,imi pare rau insa ca inca in lumea asta nu putem vi inconjurati numa de oameni cu aceleasi pareri si concepte,cu o vibratie inalta,trebuie sa mai asteptam putin sa ne simtim bine intr-o societate schimbata ,altfel de cea ce a cunoscut omenirea pana acum.Dar cum stim cu toti schimbarea e in noi si daca noi ne schimbam in interior si exteriorul nostru o sa se schimbe,o sa ne trezim intr-un grup de oameni buni si intelegatori,nu inganfati si fatarnici.Te imbratisez cu drag,si stai pe aproape.

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

