Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Ne vedem pe 21 septembrie!!

Bine va regasesc dragii mei!

Ma bucur asa de mult sa pot reveni la voi. Am avut laptopul stricat din aprilie pana in august si practic nu am avut acces sa va scriu mult si frumos cum imi place mie sa va scriu. Oricum, am avut o niste peripetii in ultimele luni…de nici mie nu imi vine sa cred. Ce sa va spun? De unde ca ma miram ca ce plicticos e anul asta si nimic major nu se intampla, am ajuns sa ma intorc la 180 de grade si sa afirm ca e anul vietii mele. Dupa multi ani de cautari mi-am gasit pacea, libertatea si vocatia. Mi-am dat demisia de la jobul meu anost si am inceput sa imi manifest creativitatea zilnic ca graphic designer, o meserie la care pana acum 3 luni nu ma gandisem nici in vis si de care m-am indragostit instant.  Povestea e lunga, o sa o spun aici intr-un articol luuung pentru care sa va pregatiti bine si sper ca si in persoana, la intalnirea viitoare!🙂

Gata, sunt pregatita sa ma intalnesc cu voi! Si abia astept!

Deci:

Intalnire cu toti cei care doresc sa ne cunoastem, sa intalneasca oameni ca ei, cu care sa discute liber si fara ezitari despre calatoria lor spirituala, pe 21 septembrie 2013! Locatia: Bucuresti; eu as prefera un parc mare si frumos, ca sa ne bucuram de culorile toamnei. Daca va fi vreme ploioasa, vom gasi noi o locatie. Astept propuneri si din partea voastra.

Pana atunci, astept confirmari din partea voastra daca veti putea veni! Va imbratisez cu drag!

Diana

dv520008

Comments on: "Ne vedem pe 21 septembrie!!" (10)

  1. Catalina Soare said:

    Eu cu siguranţă vin, te urmăresc de multă vreme🙂 şi mi ar plăcea să ne cunoaştem🙂
    lumină şi iubire

    Like

  2. si eu ?/din Israel?offfffffffff imi doresc ff mult

    Like

  3. Diana, sunt bucuros intrucat cursul universului a ajuns in acest punct in care, prin tine, cei care vibreaza la unison, sa poata avea minunata ocazie sa se cunoasca in persoana si sa se simta energetic cu la intalnirea din 21 septemebrie.
    Eu sunt deja anuntat ca participant.
    Te rog sa ma tii la curent.

    O imbratisare calda!

    Like

  4. Asteptam de ceva vreme un semn de la tine..:)..cu siguranta vin!

    Like

  5. Persidia Enache said:

    Voi veni cu siguranta si eu.Sper sa nu se mai amane intalnirea.Este mai mult decat necesar sa ne cunoastem.Eu te-am descoperit tarziu.Multumesc fiindca existi!

    Like

  6. Alexandra said:

    In sfarsit! Vin si abia astept🙂

    Like

  7. Ah, si eu abia asteptam o ocazie sa ne cunoastem, insa weekend-ul asta nu sunt in oras si chiar nu am cum sa ajung, ce pot sa fac? Ti-am si scris pe la finalul lui august.. chiar nu vreau sa ratez intalnirea, of….

    Like

  8. Sper ca va fi cat mai curand, astept cu nerabdare. Te imbratisez cu drag!

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

