Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Mai sunt 3 zile si ne vedem! Pana acum s-au anuntat 6 persoane care vin.

Avand in vedere ca sunt sanse sa ploua si sa fie frig, propun sa ne vedem la mine acasa, ca sa putem sta confortabil sa vorbim cate ore vrem.🙂 Asta desigur, daca vom fi un grup decent, nu 100 de persoane (mi-ar fi placut sa fim multi, dar ajunge cine trebuie sa ajunga ).

Asadar, va rog sa anuntati din timp sa stiu cine mai vine si cati vom fi in total.

Eu stau in Colentina si ma gandeam ca ar fi ok sa ne intalnim cu totii la Doamna Ghica sau la Bucur Obor. Ce parere aveti? Cum va e mai usor? E cineva care nu stie sa ajunga?

Tuturor celor care vin, le voi trimite numarul meu de telefon pe email vineri.

Va imbratisez cu drag!

Diana

 

UPDATE:

Ne vom intalni la ora 12:00 la intersectia Doamna Ghica, la intrarea in parcul Plumbuita, la ceas.
Pentru cei care nu cunoasteti zona, va atasez si o harta (steluta rosie este locatia). Autobuzele si alte mijloace de transport care ajung in zona sunt: 101, 143,182,282,682,troleul 66, tramvaiul 21. Daca veniti de la metrou de la Bucur Obor, puteti lua: 21, 66, 143, 682, 101. Toate pana la intersectia Doamna Ghica. Daca veniti din centru, de la Universitate puteti lua troleul 66 sau de la piata Sfantul Gheorghe tramvaiul 21. Din zona Gara de Nord puteti lua 182 si 282.
Pentru a va ghida daca aveti probleme cu gasirea locului de intalnire, am trimis tuturor care si-au anuntat pana azi venirea, un email.
Intalnirea se va tine la mine acasa, aproape de parcul Plumbuita. Vremea capricioasa si racoroasa nu este tocmai prielnica pentru a ne vedea in parc. Plus ca acasa la mine putem face un ceai, manca un biscuite, sta de vorba despre orice vrem si cat vrem, beneficiind de toata intimitatea necesara.
Va astept cu drag! Picture1

Diana

Comments on: "Intalnirea de sambata, 21 septembrie!" (11)

  1. Alexandra said:

    Eu vin, oriunde!🙂 Astept datele pe mail si abia astept sa ne vedem🙂

    Te imbratisez!

    Like

  2. Oriunde ar fi, e ok pt mine:)!Astept informatiile pe mail.Te pup!

    Like

  3. Persidia Enache said:

    Uraaa!…Eu am trimis ,deja, o parte din mine in zona .Desi nu stiti nimic despre mine ,parca simt ca ne cunoastem decand lumea. Schitez , totusi , o prezentare :
    Cu mintea incerc sa va scanez ,
    Cu sufletul va-mbratisez ,
    Cu trupul fac o plecaciune:
    Nu e viata o minune ?
    Sper ca sambata vom afla raspunsul , dragii mei . De parca nu l-am sti . Cat de bogati vom fi dupa aceasta intalnire !!!

    Like

  4. O sa vin si eu la intalnirea de sambata.Te pup!

    Like

  5. Mami de ingeras said:

    Tare mult as vrea sa vin si eu sa te cunosc,Diana! Am sa incerc sa ajung si eu .
    Am vesti minunate sa-ti impartasesc!

    Like

  6. Eu nu am primit mailul, desi mi-am confirmat prezenta.Mi-e ca ma lasati singura pe acolo:)

    Like

    • Gabriela, ti-am trimis si tie pe e-mailul care apare in dreptul numelui tau cand comentezi. E bun emailul? Sau ai altul mai bun? Te rog sa imi reconfirmi adresa de email si ti-l trimit imediat,🙂

      Like

  7. Persidia Enache said:

    Mai copii,eu chiar cred ca a existat o zi si o data : sambata,21 sept.2013.
    Poate voi stiti mai bine,eu chiar am fost cu voi-Diana,Catalin,Victor,Catalina,Alexandra,Eliza si cealalta Catalina?
    Stiu ca nu trebuie, dar eu tot ma simt datoare ca m-ati acceptat langa voi atatea ore din
    viata voastra.
    Va ofer o reteta de vesnicie:
    S-aveti grija de sufletul vostru,daruind bucurie!
    Va trimit gandurile mele bune,sa va insoteasca oriunde ati fi, astfel incat sa simtiti liniste,
    pace si multumire.
    Cat de mult va respect ! Cat de mult va multumesc !
    Diana,esti incredibila dar adevarata! Fericiti cei care te-au cunoscut sau te vor cunoaste!
    Stiu ca vor fi din ce in ce mai multi.Ce privilegiu sa ma aflu prinre ei !

    Cu incomensurabila iubire ,a voastra si acelor ce nu au venit la intilnire ,

    Persidia.

    Like

  8. Neagu George said:

    La urmatoare intalnire vreau sa particip si eu, cat de mica sau de mare..! Cu drag, George

    Like

Leave a Reply

Tag Cloud

