Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Intalnirea din iunie

Dragii mei,

Am stabilit o data pentru intalnirea din iunie. Aceasta va fi pe 22 iunie, sambata, la ora 11:00, iar ca loc, as alege un parc drag mie, unde e liniste si loc cat vrem sa vorbim si sa ne cunoastem, sa ne bucuram de natura: Parcul Plumbuita din Bucuresti. Ne vom intalni la o locatie prestabilita, pentru a merge ulterior in parc, ca sa nu se rataceasca nimeni. Aleg acest parc pentru ca este de o frumusete naturala si salbaticie pura, si este plin de pasuni intinse unde te poti aseza pe o patura sau direct pe iarba, sa meditezi, sa vorbesti cat vrei de tare si sa ramana intim, ca sa fie toata lumea relaxata.

Va reamintesc, ca nu organizez aceasta intalnire in calitate de lider sau guru sau mediator. Nu imi asum aceste titluri si ma consider doar tovarasa voastra de calatorie si prietena voastra. Scopul acestei intalniri este sa ne cunoastem, sa gasim oameni ca noi, sa impartasim idei, sa ne simtim mai putin singuri sau ciudati, sa legam prietenii poate si sa avem o experienta frumoasa alaturi de parsoane care ne inteleg perspectiva. Eu as sugera sa avem un “program” liber, sa vorbim in principal si sa povestim. Daca vreti sa meditam sau sa facem alte lucruri, astept sugestii si bineinteles ca voi lua in considerare parerile voastre.

Va rog sa anuntati din timp cine va participa, ca sa stiu pe cine sa astept si sa nu ramana nimeni pe dinafara. Oricum, vom mai discuta pana atunci.

Abia astept sa ne intalnim! Pana atunci, fiti voi insiva si fiti buni din toata inima! Va imbratisez cu drag!

 

Diana

Comments on: "Intalnirea din iunie" (5)

  1. Alexandra said:

    Eu vin si abia astept! 🙂

    Te imbratisez

    Like

  2. Claudia said:

    Abia astept sa te intalnesc!

    Like

  3. Monica Lauleanu said:

    Si eu intentionez sa vin.

    Like

  4. Dragile mele Alexandra,Claudia si Monica, cu parere de rau va anunt ca am ales sa aman intalnirea de sambata aceasta. Nu am stabilit inca o noua data. Cand voi stabili, voi anunta din timp. Tot ce va pot spune este ca am decis ca nu este cel mai potrivit moment pentru a ne intalni din mai multe motive, mai ales personale. Sper sa ma intelegeti. Pana la urmatoarea intalnire ramanem conectati aici, pe blog, unde eu voi fi prezenta pentru voi la fel de deschisa si de dornica sa comunic cu voi si sa ajut atat cat imi e cu putinta.
    Va imbratisez cu drag din toata inima. O seara frumoasa!
    Diana

    Like

Leave a comment