Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Dragii mei,

Am decis sa organizez urmatoarea intalnire pe 24 iunie 2012, la ora 11:00, la Gradina Botanica din Bucuresti.

Adunarea grupului se va face la intrarea in Gradina Botanica, intre orele 11:00 – 11:30, unde eu, Catalin si Victor va vom astepta. Intrarea in gradina costa 5 lei/persoana – sau 2 lei pentru  elevi,studenti si pensionari.

Am ales 24 Iunie pentru ca este o zi frumoasa energetic, fiind Sanzienele, si am ales Gradina Botanica pentru ca e natura, pentru ca e loc de stat pe iarba, si pentru ca e umbra.

Sunteti asteptati cu totii! Cine vine sigur sa lase in zilele urmatoare un mesaj pe blog, ca sa poti stii in ziua respectiva pe cine sa mai astept, ca sa nu plecam fara cineva din loc. Va rog sa va anuntati prezenta cel tarziu duminica, 24, ora 09:00.

Eu as sugera sa aducem cativa dintre noi niste sticle de apa si ceva de rontait, daca nu apucam sa mancam dimineata pe la casele noastre. Asa am procedat si data trecuta cand ne-am intalnit. Sa ne oferim cativa voluntari, pentru ca in zona nu sunt magazine si va fi dificil sa cumparam apoi. Dar daca aveti alte idei, sunt bine venite. Fiecare isi aduce cu el ce mai doreste, bineinteles…de la paturi, la carti, si alte obiecte dragi sau necesare.

Eu abia astept sa va vad, sa va imbratisez si sa fiu alaturi de voi!

Image**** Observati va rog deschiderea catre Soseaua Cotroceni, ci nu punctul rosu. Intrarea se face de pe Soseaua Cotroceni. *****

Comments on: "O noua intalnire pe 24 Iunie 2012! :)" (8)

  1. Buna draga mea te imbratisez cu caldura ,si ma bucur mult sa aud ca ti-ai revenit din starea aia in care ai fost,asta e cel mei bine ,ca sa poti intelege relaxarea trebuie sa treci prin stres,si asta o face numa mintea egotica,ca sa poti sa ajungi la eliberare trebuie sa pui capat minti sa nui mai dai voie sa te streseze in niciun fel,iti vorbesc din propria experienta.Acum pentru duminica am aranjat deja sant libera numa pentru intalnirea noastra,dar cum bine sti eu sant noua in oras si nu cunosc Bucurestiu,eu atau langa statia de metrou Timpuri Noi,pana acolo stiu sa merg ,nu stiu m-am gandit ca ar fi mai bine daca ar veni cineva dupa mine sa ma ia de acolo si sa mergem impreuna la locul intalniri,Victor poate vi tu dupa mine?ti-am vazut poza pe net ca sa ne recunoastem,si eu o sa ma imbrac toata in alb,ca sa ma recunosti,si o sa te astept la gura de metrou,la ce ora consideri tu ca e necesar.Iti multumesc mult sper ca nu cer prea mult.Dar daca nu poti tu, poate vine alcineva dupa mine.Diana te pup,si ne vedem duminica.

    Like

    • Draga Viki, din pacate si Victor este strain prin Bucuresti, el fiind din Ploiesti. S-ar rataci si el cu tine. Eu stau foarte departe de Timpuri Noi si ar fi dificil sa vin pana acolo. Hai sa iti explic cum sa ajungi. Nu e asa greu. Iei metroul de la Timpuri noi spre directia Preciziei/Dristor 2. Ai de mers 3 statii, pana la statia de metrou Eroilor. Cobori la Eroilor, si iesi pe la iesirea din coada metroului cu care ai venit, la gura de iesire se fac doua randuri de scari, tu iesi prin dreapta. Odata ajunsa afara, o sa vezi ca ai in fata ta o statie de trolee. Iei din aceasta statie troleul 69 sau 90. Mergi 3 statii si la a 3-a statie este Gradina Botanica. Chiar asa se numeste si statia.
      Eu cred ca e simplu! 🙂 Tu ce zici? Oricum, ai numarul meu, si ma suni ca sa te indrum atunci. Te imbratisez!! O zi in lumina!

      Like

      • Victor said:

        Ohh da ! Viki.. intr-adevar nu cunosc nici eu Bucurestiul, dar nu iti face griji vom fi alaturi de tine in gand si desigur Ingerasii te vor ajuta. 🙂

        Like

  2. Ektrina said:

    Buna tuturor,
    Diana, ne vedem duminica, doar ca am putina treaba dimineata si o sa ajung pe la 12.00. Te sun cum ajung in GB ca sa ma directionezi spre locatia voastra.
    Ma ofer sa aduc de “rontait” ceva seminte/samburi/goji, ma orientez eu.
    Pana atunci sa aveti zile pline de lumina si iubire!

    Like

  3. DA MI-AI EXPLICAT DESTUL DE FRUMOS SI CLAR CRED CA O SA MA DESCURC MULTUMESC DACA E CEVA TE SUN,NE VEDEM DUMINICA.

    Like

  4. Cristi said:

    Buna Diana , pentru intalnirea de maine o sa ajung impreuna cu sotia mea , suntem nerabdatori sa te cunoastem

    Like

Leave a comment