Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Muzica despre iubire

Buna seara dragii mei,

Am sa impartasesc cu voi cateva melodii pe care eu le ascult si in care regasesc povestile multora dintre noi. Este o muzica despre cautare, despre iubire, despre intregire, despre Dumnezeu, despre natura, despre vise si viata.

Cred ca ati auzit de Tudor Chirila si de trupa Vama. Eu una am crescut de cand aveam 15 ani pe muzica si versurile lui Tudor si simt ca m-am maturizat odata cu aceasta muzica si ea odata cu mine. In mod superb, anul acesta trupa Vama a lansat un album care mai clar ca niciodata vorbeste despre salvarea lumii prin iubire si despre multe alte lucruri despre care si eu am vorbit pe acest blog. La o prima auditie, cineva care nu cunoaste lumea spirituala in care traim noi, ar considera aceste melodii profunde si cam atat. Insa eu ma identific cu ele si regasesc in ele un puternic mesaj spiritual pozitiv. Chiar si coperta albumului numit Vama 2o12, are reprezentat pe ea un fluture – simbol al renasterii si al inceputului, si un simbol care acum reprezinta logo-ul trupei, dar care mie imi aduce aminte de infinit si de unitate. Cand am fost la concertul de lansare a acestui album, trupa a incheiat spectacolul cu : ” Sa nu uitati: 2012 este inceputul!” Nu stiu cum a sunat pentru altii, dar mie mi-a sunat pe frecventa mea.

Incercati sa ascultati versurile si mesajul din ele…chiar daca nu suna a fi genul vostru de muzica…e muzica rock.

Asadar, in continuare va prezint:

Epidemie de iubire:

Cand m-am imbolnavit,
Alimentam iluzii si hraneam probleme
In mijlocul multimii
Am lesinat, sistemul a consemnat eroarea

La medic am aflat
ca am fost infestat c-un virus fara leac
Daca n-am sa iubesc
Pe oricine intalnesc, ma prapadesc
Oricine m-ar atinge se va contamina

Doar daca iubesc pot sa ma salvez
Daca iubesc pe oricine imi iese in cale
Voi supravietui, condamnat la iubire
O epidemie am sa raspandesc..

Regatul meu pe un vis:

Te-nvata sa distrugi un vis
Caci visele sunt libertate
Cu sufletul in coma
Hranesti mediocritate
Un somnambul social
Cu sufletul pe moarte

Rolul Soarelui:
Prea multa vreme am jucat
Doar multe roluri episodice in viata mea
De acuma gata, rescriu povestea
Si ma distribui in rolul principal
Dar nu am, nu am de ales
Inca mai am o viata de trait, o piesa de jucat M-am hotarat sa joc un rol
De azi-nainte eu pe Soare il voi juca
Am sa rasar in fiecare zi
Si am s-aduc lumina in viata mea
Trecutu-l trimit in partea de nord a sufletului meu
Acolo e noapte, dar eu luminez
Lumina-napoi primesc

Se aprind reflectoare, reintru in viata
Povestea se scrie si nimeni nu stie
Mai bine ca mine, textul luminii
Pana cade cortina raman in lumïna

Cantec de gasit
( dupa parerea mea un cantec de cautat si gasit sufletul pereche pe care cu totii il cautam etern):
Eu cânt şi nu mă opresc
Să ştii, sunt doar jumate de om
Alerg,
Să mă topesc în tine
Şi să mă-ntregesc Alerg nebun,
Şi-mi scoate inima fum si cânt
Un cântec fără vreun rost
Adânc te caut pe toate străzile
Din vïaţa asta.

Copilul care alearga catre mare:

Când esti un rege trist
Cu mii de comori
Si-n sala cu oglinzi
Sufletu-i diform
Coroana ta de gânduri
Atârna greu
Si adevarul umbla
Deghizat mereu

Copilul care alearga catre mare
Macar o data-n viata sa mai fii

Regatul de întrebari
Ce l-ai mostenit
Razboiul fericirii
L-a pustiit
Supusii n-au raspunsuri
Oglinzile se sparg
Esti doar un rege trist
Ramas fara regat…

Când erai copil
Nu te întrebai
Ce e fericirea
Nu o cautai

Copilul care alearga catre mare
Macar o data-n viata sa mai fii
Nebunului lasa-i coroana
Regele-i liber acum.

Dumnezeu nu apare la stiri: (2011)

Dumnezeu nu apare la Stiri
Dumnezeu nu omoara Delfini
Dumnezeu nu topeste Ghetari
Dumnezeu n-are Vis Nuclear

Dumnezeu nu voteaza-n Senat
Dumnezeu n-a luptat in Irak
Prea ocupati cu distrugerea lumii oamenii sunt
Pe Dumnezeu nu-l ia nimeni in seama aici pe Pamant

Dumnezeu ne-a lasat…
Ne-a lasat sa ne facem de cap

Pe Iisus l-au facut Superstar
Pe Dumnezeu l-au tiparit pe dolar
Religia e marketing de razboi
Oamenii-si fac cruce dar privesc in gol

Dumnezeu ne-a lasat…
Ne-a lasat sa ne facem de cap

Fara Credinta corabia Umana rataceste prin spatiu se apropie furtuna,
Se-ntuneca lumea
Totul se vinde, se cumpara totul, banii sunt calea adevarul si viata, Isus nu mai vine….
Dumnezeu se mai uita o data spre lume, nu e nimeni sa vada ca-ntinde o mana, nu e nimeni s-auda ca
soapta iubirii El ïnca ne-o spune?

Dumnezeu ne-a lasat…
Ne-a lasat sa ne facem de cap

 O seara blanda, Iubire si Pace va doresc!
Sa nu uit…Iesiti afara si priviti luna. Are o aura magica in seara asta. Pare una din acele seri in care lucruri frumoase se intampla. 🙂
Diana

Comments on: "Muzica despre iubire" (3)

  1. Multumesc! 🙂

    Like

  2. Foarte frumoase versuri… .Pacea si iubirea sa ne inconjoare.

    Like

Leave a comment