Cand noaptea isi numara ultimele stele, sa ne deschidem ochii si sufletele si sa urcam impreuna ca sa vedem Rasaritul.

Raspunsuri catre voi

Dragii mei si dragele mele, abia in aceasta seara am intrat pe blog sa vad ce s-a mai intamplat, dupa o saptamana plina in care abia am avut timp sa rasuflu. Am vazut mesajele, comentariile, urarile si aprecierile voastre si mi s-a deschis inima catre voi, radiind iubire. Sunt asa de fericita ca va pot ajuta cumva sa va reamintiti ceea ce stiti! Am vazut ca unii aveti intrebari si imi cer scuze ca abia acum le-am citit si ca nu v-am putut raspunde. Va promit ca imi fac putin timp in acest weekend si va raspund tuturor. Ma simt datoare sa va onorez intrebarile. Stiu cat de important este sa primesti raspunsuri atunci cand le cauti.

Ma bucur sa fim impreuna in aceasta grozava calatorie !

Va iubesc si revin curand cu o postare in care sa va raspund la intrebari!

Fie ca fiecare clipa a vietilor voastre sa va poarte tot si tot mai aproape de iluminare!

Prietena voastra,

O Scanteie din Lumina Rasaritului.

Leave a comment